پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
دقیقی

حوزه/ مشاورفرمانده کل سپاه پاسداران وحدت برمحور ولایت را عامل پیروزی های جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان دانست و گفت: دشمن بداند ملت اسلامی ایران امروز پیشتاز تمام امت های مسلمان و مظلوم جهان است و در این راه ذره ای تزلزل نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در کاشان، سردار دقیقی، امروز در مراسم تشییع سه شهید مدافع امنیت در کاشان، با بیان اینکه مردم کاشان در دوران انقلاب و دفاع مقدس، باحضور درخط مقدم مبارزه با مستکبرین و دشمنان نظام اسلامی ایران شهیدان زیادی را تقدیم انقلاب کرده اند، گفت: امروز هم مردم این دیار، شهدای عزیزی را در دفاع از امنیت کشور تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بعد از 1400 سال در دریای مدیترانه در حال انجام وظیفه و اثرگذاری است، افزود: امروز انقلاب اسلامی با تشکیل محور مقاومت، پایه های استکبار را به لرزه در آورده است.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران به حضور پیشکسوتان انقلاب(رزمندگان دیرور پیشکسوتان امروز) درتمام صحنه های نبرد علیه دشمنان انقلاب اشاره کرد و خطاب به فرماندهان دوران دفاع مقدس گفت: به مردم واقعیت ها را بگویید تا در راه اسلام بمانند.

وی با بیان اینکه مردم باید بدانند انقلاب اسلامی ایران راه خود را با هدایت ولی فقیه برای رسیدن به انقلاب مهدی(عج ) سپری می کند، گفت: خدا را شکر می کنیم که مجاهدین و جوانان دلیر امروز در راه دفاع از تمامیت ارضی کشور افتخارآفرینی می کنند.

فرمانده سابق سپاه پاسداران سیستان و بلوچیستان، اقدام تروریستی دشمنان در زاهدان را آخرین تلاش مذبوحانه آمریکا، صهیونیست ها، عربستان، منافقین و داعش دانست و تصریح کرد: اقدامات کور دشمن در ترور مرزبانان عزیز کشورمان هیچ ارزش نظامی ندارد، ولی آنها با برگزاری کنفرانس ها، جلسات و هزینه کردن پولهای زیاد سعی می کنند کوچکترین اقدام را انجام دهند.

وی با بیان اینکه ملت قهرمان ایران در راه اسلام، انقلاب و ولایت شجاعانه ایستاده است، گفت: دشمن بداند ملت اسلامی ایران امروز پیشتاز تمام امت های مسلمان جهان است و در این راه ذره ای تزلزل نخواهد داشت.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران، حضور بی نظیر مردم کاشان درتشییع پیکر شهیدان مدافع امنیت را ستود و ابراز داشت: از مردم ولایت مدار کاشان که در مراسم بدرقه و تشییع پیکرهای پاک مدافعان امنیت با چنین عظمتی شرکت کردند، تشکر و قدردانی می کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha