جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دومین جلسه از سلسله نشست‌های چهل‌چراغ

حوزه/ دومین جلسه از سلسله نشست‌های چهل‌چراغ، با سخنرانی دکتر حسن عباسی، در اهواز برگزار می‌شود.

حجت الاسلام محمدامین فاطمی کیا، از فعالان فرهنگی اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از برگزاری دومین جلسه از سلسله نشست‌های چهل‌چراغ انقلاب اسلامی در اهواز خبرداد و اظهارکرد: موسسه آموزشی- پژوهشی صراط انقلاب، وابسته به مرکز فرهنگی عصر ظهور اهواز، در گرامیداشت جشن چهل‌سالگی انقلاب اسلامی سلسله نشست‌های نخبگانی با عنوان چهل‌چراغ انقلاب اسلامی را برگزار کرده است.

وی با بیان اینکه در نخستین جلسه، میزبان حجت الاسلام و المسلمین هاشم الحیدری، معاون حشدالشعبی عراق بودیم، گفت: در دومین نشست از این سلسله جلسات که با موضوع «جوانان پیشتازان گام دوم» برگزار می‌شود، از صحبت‌های دکتر حسن عباسی، استراتژیست انقلاب اسلامی بهره خواهیم برد.

حجت الاسلام فاطمی کیا، زمان و مکان برگزاری این نشست را یکشنبه ۲۸ بهمن اعلام کرد و گفت: این نشست از ساعت 15 در تالار شهر واقع در امانیه، جنب فرمانداری اهواز برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • امراله مهماندوست IR ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
    0 0
    اینجانب بدون وابستگی به گروه داخلی خودی یا هیچ گروه خارجی از صبح روز شنبه 25 آبان ماه سال جاری تا پایان روزی که فتنه در شهر صدرا تمام شد درتمام خیابان های شهر شخصا حضور داشته ام و شاهد همه تخریب های این افراد از خدا بی خبر بوده ام در خیلی از موارد مال و جان مردم بیگناه را از دست این نامرد ها تجات داده ام 1- برای شهردار شهر صدرا و کارکنان دزد اش این بهترین فرصت بوده است تا همه آثار دزدی هایشان را در شهر صدرا با همکاری موثر با آشوب گران از بین ببرند باید همه افرادی را که با پارتی بازی در شهرداری این شهر بکار مشغول شده اند اخراج کنند و به جای آنان افرادی را بدون پارتی بازی استخدام کنند تا شاید ریشه فساد در این شهر ریشه کن شود. حرف های دیگری هم دارم اما شما دولتی ها موافق نظر اینجانب نیستید و منتشر نخواهید کرد.