پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تمازی

حوزه/ نماینده ولی فقیه درکاشان با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح، مصمم و با قدرت انتقام سختی از تروریست ها می گیرند، گفت: باید با سازمان دهی، وحدت و تجهیزات لازم انتقام مظلومان را از ظالمان گرفت.

آیت الله عبدالنبی نمازی در حاشیه مراسم تشییع پیکر پاک سه شهید مدافع امنیت کاشان، در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری«حوزه»، پیام ملت ایران به دشمنان را نترسیدن از مرگ، تهدید،  توطئه و تحریم دانست و خطاب به  دشمنان، گفت: ملت ایران به دلیل این که پیرو مکتب اهل بیت(ع) و عاشورا است، هیچ موقع از تهدیدات شما نمی ترسند.

وی تصریح کرد: همان طور که امام حسین(ع) با شهادتش در مقابل ظلم پیروز شد و امروز در تاریخ  هیچ خبری از خاندان بنی امیه، بنی العباس، یزید و یزدیان نیست، در آینده نزدیک نیز تمام جبهه کفر تسلیم خواهند شد و پیروزی و نصرت الهی از آن جبهه توحید خواهد بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تبریک و تسلیت به خانواده معظم شهدای مدافع امنیت در کاشان، گفت: خانواده معظم شهدا با تبعیت از مکتب  امام حسین(ع) و عاشورا در مقابل این مصیبت، صبوری کنند.

آیت الله نمازی در پایان با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح، مصمم و با قدرت انتقام سختی از تروریست ها  می گیرند، گفت: باید با سازمان دهی، وحدت  و تجهیزات لازم انتقام مظلومان را از ظالمان گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha