پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام ناصر شکریان - مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران به بیانیه مهم و راهبردی مقام معظم رهبری اشاره کرد و بر ضرورت توجه ویژه مسؤولان به رهنمودهای معظم له در این پیام تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، امروز در دیدار جمعی از مبلغان دینی، با تسلیت شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی در حمله تروریستی سیستان و بلوچستان گفت: این اقدام تروریست ها نشان از اوج ناتوانی این گروهک ها و حامیان آنها در برابر ملت ایران است.

وی با بیان این که دشمنان پس از حماسه عظیم ملت ایران در 22 بهمن چنین جنایتی را مرتکب شدند، افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نخواهند گذاشت خون پاک شهدای این حادثه تروریستی پایمال شود.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که دشمنان ملت ایران شبانه روزی می کوشند تا مانع تحقق آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی شوند، بیان داشت: اما به کوری چشم دشمنان این ملت، انقلاب اسلامی چهل ساله شده و با شکوه و عظمت خاصی این چهل سالگی خود را جشن گرفته است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که این گونه اقدامات تروریستی نمی تواند مانعی در مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی ایجاد کند، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با سرعت در مسیر تحقق اهداف خود در حرکت است و هیچ قدرتی نمی تواند مانع رسیدن انقلاب به اهداف خود شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز گفتمان انقلاب اسلامی از مرزهای جغرافیایی عبور کرده، بیان داشت: علیرغم همه توطئه ها و نقشه های دشمنان آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی در جهان گسترش یافته است.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که در طول چهار دهه اخیر همواره جریان های معاند بر علیه آرمان های انقلاب تلاش های بسیاری کردند اما شکست خوردند، خاطرنشان کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با صلابت و اقتدار در عرصه های منطقه ای و بین المللی حضور دارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به بیانیه مهم و راهبردی مقام معظم رهبری اشاره کرد و بر ضرورت توجه ویژه مسئولان به رهنمودهای معظم له در این پیام تأکید کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که این بیانیه مهم مسیر حرکت را در گام دوم انقلاب نشان داده، بیان داشت: آحاد جامعه اسلامی به ویژه مسؤولان و مدیران کشور باید بیش از پیش به بندهای این بیانیه راهبردی توجه کنند.

حجت الاسلام شکریان همچنین مبلغان دینی را پرچم داران ترویج و گسترش معارف الهی در جامعه اسلامی معرفی کرد و گفت: مبلغان دینی در منبرها و خطابه های خود دفاع از انقلاب و تبیین دستاوردهای چهل ساله نظام را همواره مورد توجه قرار دهند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha