پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام صادق ایرانی مدیر حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به اینکه هر کس در جمهوری اسلامی در مصدرکاری قرارگرفته باید بدنبال رفع مشکلات مردم باشد،گفت: در نظام اسلامی خدمت به مردم عبادت است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام صادق ایرانی، در دیدار با مدیر شعب بانک تجارت استان کرمانشاه، ضمن شکرگزاری به آستان الهی و ورود به دهه 50 سالگی انقلاب اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی آرزوی تمام انبیاء و صلحاء بوده،اظهار داشت: مردم انقلابی شایسته بهترین خدمت رسانی بوده و وقتی که رضایت بندگان خدا در بین باشد، قطعا عنایات خداوند شامل حال ما خواهد بود.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به سخنان ارزشمند مقام معظم رهبری درخصوص خدمت رسانی به مردم انقلابی فرمودند بزرگترین مبارزه‌ی با آمریکا، خدمت به این مردم است.،گفت: قرب و منزلت مسئولین در خدمت رسانی به مردم بوده تا همواره شکر گذار نعمت انقلاب اسلامی باشند.

وی با بیان نکته ای ارزشمند از آیت‌الله فاضل لنکرانی(ره) که می‌فرمود: « واجباتت را انجام بده؛ به جای مستحبات، تا می‌توانی به کار مردم برس؛ کار مردم را راه بینداز....،گفت: در این برهه از زمان قدم در راه رفع مشکلات اقتصادی و مایحتاج ضروری مردم وظیفه همه مسئولین امر می باشد.

حجت الاسلام صادق ایرانی با اشاره به اینکه مردم بخاطر مشکلات اقتصادی از لحاظ درآمد و بیکاری در تنگنا هستند،گفت: شما مجموعه بانکها ارتباط بیشتری با مردم دارید و تکریم ارباب رجوع خیلی حائز اهمیت است.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به اینکه هر کس در جمهوری اسلامی در مصدرکاری قرارگرفته باید بدنبال رفع مشکلات مردم باشد،گفت: در نظام اسلامی خدمت به مردم عبادت است.

در ادامه این دیدار مدیر شعب بانک تجارت استان کرمانشاه، ضمن تبریک جشن 40 سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی برغم دشمنی های جهان استکبار از پیروزی انقلاب تا عصر حاضر،گفت: وفاداری مردم به پای ارزشهای اسلامی و تبعیت محض از مقام معظم رهبری، وظیفه ما را در خدمت رسانی به بندگان خدا سنگین می کند.

علیرضا محمدی نژاد با بیان خوشحالی از دیدار خود با مدیریت حوزه علمیه کرمانشاه،گفت: از فرمایشات حجت الاسلام ایرانی که سخنان و نصایح شما ریشه در آیات قرآن و احادیث اهل بیت(ع) دارد، بهره وافر بردیم.

وی گفت: همیشه از خداوند خواسته ام که بتوانم در هر موقعیت و شهر و دیاری قرار گرفتم توفیق و روحیه خدمت رسانی به مردم را داشته باشم.

مدیر شعب بانک تجارت استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه چون معتقدم که فرصت خدمتگزاری به مردم همیشگی نیست،گفت: طبق کلام بزرگان دین باید برای مردم کار کنیم که انصافا مردم ما مستحق خدمت بیشتری هستند.

وی با اشاره به اینکه گرچه باید برای رضایت پروردگار از فرصتها برای خدمت به مردم نهایت استفاده را ببریم.،گفت: مطمئناً در طول عمر خدمتم در چهار چوب قانون از هر خدمتی به مردم این ولی نعمتان انقلاب اسلامی کوتاهی نخواهم نمود.

علیرضا محمدی نژاد با بیان اینکه گرچه ارتباط با حوزه علمیه برای خانواده بانک تجارت مایه افتخار است.،گفت:روحانی نیستم اما اردت قلبی به علماء و روحانیت دارم و خود را مدیون زحمات بزرگان حوزه های علمیه می دانم.

وی در پایان با اشاره به اینکه بانک تجارت در خدمت حوزه های علمیه بوده و در صدد است که تا حد امکان به طلاب خدمت رسانی داشته باشد.،گفت: طرح کریمان جهت ارائه خدمات بهتر در اختیار طلاب،اساتید و خانواده روحانی خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha