پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام نادر رنجبر

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه گفت: تنها راه برون رفت از مشکلات کشور که بخشی معلول تحریم ها و بخشی دیگر ناشی از کم کاری و اهمال کاری مسئولان داخلی دارد، حرکت جهادی، حمایت از کالای ایرانی و اقتصادی مقاومتی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کردستان، حجت الاسلام نادر رنجبر، عصر امروز در جمع طلاب مدرسه علیمه امام صادق(ع) شهرستان قروه، اظهار داشت: دشمنان به هر دری می زنند که اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی را برهم بزنند و برای رسیدن به این نیت خود دست به هر کار غیرانسانی می زنند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) قروه در ادامه سخنان خود بیان داشت: تشکیل نشست ورشو در کشور لهستان با حمایت آمریکا و دیگر کشورهای جهان، تازه ترین نمونه توطئه علیه ملت و نظام اسلامی ایران است.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه تاریخ 40 ساله انقلاب اسلامی نشان داده است که این نظام هرگز تسلیم خواسته های دشمنان نشده و نمی شود، بیان داشت: آمریکایی ها، صهیونیستها، انگلیسی ها و... در این مدت به خوبی متوجه شده اند که ملت ایران به همانند مردم دیگر کشورهای منطقه نیستند و به هیچ عنوان حاضر نیستند که خاک و میهن خود را به دشمن بفروشند.

حجت الاسلام رنجبر با اشاره به اینکه مسئولان نظام باید قدر این ملت فهیم و کم توقع را بدانند، گفت: کسی در کشور منکر مشکلات اقتصادی نیست، ولی با این وجود به همت و حرکت جهادی می توانیم از این پیچ تاریخی به سلامتی عبور کنیم که آنهم نیازمند غیرت و ایثار است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) قروه اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در طول سالهای اخیر رهنمودهای بسیاری در حوزه های مختلف از جمله حوزه اقتصاد داشته اند که اگر حتی گوشه و بخشی از این منویات انجام می گرفت، بی شک ایران امروز به یکی از قدرتهای اقتصادی منطقه و جهان تبدیل شده بود.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه برای برون رفت از وضعیت کنونی مسئولان باید وارد میدان عمل شوند، گفت: تنها راه برون رفت از مشکلات کشور که بخشی معلول تحریم ها و بخشی دیگر ناشی از کم کاری و اهمال کاری مسئولان داخلی دارد، حرکت جهادی، حمایت از کالای ایرانی و اقتصادی مقاومتی است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) قروه در پایان سخنان خود اظهار داشت: لذا همه جامعه به ویژه روحانیون و طلاب باید مسئله و موضوع اقتصاد مقاومتی را به معنای واقعی و عملی برای مردم تعریف و تبیین نمایند تا ان شاء الله مشکلات این مردم انقلابی و ولایتمدار هرچه سریعتر مرتفع شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha