جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: از مدیران و ادارات کردستان درخواست می کنیم که برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن کنگره ۵۴۰۰ شهید این استان از هیچ کوششی دریغ نورزند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، جلسه هماهنگی برگزاری کنگره 5400 شهید استان کردستان با حضور مسئولان و مدیران ارشد استانیT بعدازظهر امروز در سالن شهدای دولت استانداری برگزار گردید.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی در این نشست، اظهار داشت: امنیت، اقتدار و صلابت امروز جمهوری اسلامی همگی مرهون و مدیون ایثار و شهادت طلبی جوانان این مملکت است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: یکی از کارهای که هم مسئولان و هم مردم باید آن را نصب العین خود قرار دهند، جلوگیری از فراموش شدن یاد شهیدان و ایثارگرای رزمندگان این دیدار مظلوم یعنی استان کردستان است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت: لذا امروز ما باید با استفاده از امکانات بسیاری که در اختیار داریم به مانند رسانه ها و... یاد و خاطره و مرام شهیدان هشت سال دفاع مقدس را به نسل های جوان و نوجوان منتقل کنیم.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: از همه مدیران و ادارات کردستان درخواست می کنیم که برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن کنگره 5400 شهید این استان که اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود از هیچ کوششی دریغ نورزند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی اظهار داشت: یکی دیگر از کارهای که نهادهای فرهنگی ومذهبی باید همیشه ملاک عمل انقلابی خود قرار دهند، جلوگیری کردن از فراموش شدن نام و یاد شهداست.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: اگر مسئولیتی به مدیر و یا اداره ای درباره برگزاری کنگره بزرگداشت 5400 شهید استان کردستان محول می شود، باید با آغوش باز از آن استقبال کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha