پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله طه محمدی در اجلاس نماز

حوزه/ آیت الله طه محمدی گفت: در تاریخ کسانی که به موفقیت رسیده اند افرادی بوده اند که هیچ گاه خللی در عظمشان وارد نشده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، نماینده ولی فقیه در استان همدان، امشب در دیدار با جمعی از حافظان قرآن، با تاکید بر لزوم عمل به آیات الهی، گفت: قرائت قرآن دارای آداب خاصی است که باید همیشه به آن توجه کرد.

امام جمعه همدان افزود: در کنار رعایت اصول و آداب قرآن، لحن و آهنگ قرائت نیز تاثیر به سزایی در جذب مخاطب دارد، به نحوی که باید شنوده از شنیدن آن لذت ببرد.

وی، علت عدم توجه به قرآن را پیگیر نبودن مسئولان عنوان کرد و گفت: متاسفانه امروز تا به مانعی برخورد می کنیم، دست از تلاش برمی داریم و دیگر به دنبال رسیدن به هدف اصلی نمی رویم. یکی از درس های ارزشمند قران این است که باید برای رسیدن به مقصود استقامت کنیم.

آیت الله طه محمدی با بیان این که کسانی که به موفقیت رسیده اند، افرادی بوده اند که هیچ گاه خللی در عظمشان وارد نشده، اظهار داشت: بدانید که کار شما بسیار با ارزش است و هم در این دنیا و هم در آخرت دارای اجر بالایی است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: باید با استفاده از استعداد افراد و از طرق مختلف مثل عرضه کردن قرآن در قالب هنر، مردم را به قرآن جذب کنید.

وی، نهاد امر به معروف و نهادهای قرآنی را در جامعه غریب دانست و گفت: با وجود آن که مردم انتظارات بالایی از این دونهاد دارند، اما در بین اجتماع غریب هستند و از زحمات آنها کم تر نام برده می شود.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha