پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام نصیرایی

حوزه/مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که توسط مقام معظم رهبری مطرح شد، نقشه راه حرکت کشور است و باید سرلوحه کارهای خود قرار دهیم و گوش به فرمان ولی فقیه باشیم.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»» در بیرجند، حجت الاسلام مجید نصیرایی، مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی، امروز در جمع اساتيد و طلاب مدرسه علميه حضرت نرجس(س) بيرجند اظهار داشت: امروز اقشار مختلف جامعه از طلاب و روحانیون انتظار بیشتری دارند و مردم به قشر طلبه و روحانیت اعتماد بیشتری می‌کنند.

وی افزود: در این برهه‌ حساس تاریخ، انتظار جامعه از قشر طلبه و حوزوی این است که با حساسیت و دقت مسائل مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه را دنبال و نسبت به اتفاقات روز بی تفاوت نباشند.

مدير حوزه علميه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه رسالت حوزه باید همسوی با اهداف انقلاب باشد، تصریح کرد: اسلام در طول یک هزار و 400 سال هزینه‌های زیادی داده تا به این جا رسیده و تمام این هزینه‌ها نیز در جهت تحقق هدف نهایی اسلام که همان برپایی اسلام ناب مهدوی می‌باشد صرف شده است.

حجت الاسلام نصیرایی با تاکید بر سرلوحه قرار دادن بیانیه مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که توسط مقام معظم رهبری مطرح شد، نقشه راه حرکت کشور است و باید سرلوحه کارهای خود قرار دهیم و گوش به فرمان ولی فقیه باشیم.

وی ادامه داد: حکومت اسلام ناب در قالب بایدها و نبایدها ارائه شده که سعادت حقیقی بشریت در سایه تحقق همین حکومت مهدوی است و رسالت حوزه تلاش برای تحقق و برپایی این حکومت است.

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی روحانیون و طلاب را زمینه ساز حکومت حضرت مهدی(عج) دانست و گفت: روحانیون و طلاب باید پرچمداران مهدویت باشند و پرچم این انقلاب به دست امام زمان(عج) برسانند.
انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha