جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
صادق احمدی

حوزه/ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری موسوم به "گام دوم انقلاب"، تصریح کرد: رهبر انقلاب در بیانیه مهم خود وظیفه و نقش آحاد ملت را در حرکت به سمت مسیر پیشرفت های انقلاب اسلامی تبیین کرده اند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از بیرجند، مهدی صادق احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند، شب گذشته در گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی زاهدان، با اشاره به توطئه های دشمنان نظام، اظهار داشت: در طول حیات طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی، تجربه نشان داده است که هرجا دستاوردی  داشتیم دشمنان دست به اقداماتی زده اند که این شیرینی را بر کام ملت تلخ کنند.

وی با اشاره به سه مولفه صبر، استقامت و بصیرت در پیروزی های ملی، عنوان کرد: در سال 60 و در 30 خرداد این سال، بعد از عزل بنی صدر، منافقین رسما اعلام جنگ مسلحانه کردند و ترورها و انفجارات زیادی در کشور اتفاق افتاد که همه اینها در زمانی بود که بخش های وسیعی از خاک ملت ما در اختیار رژیم بعثی بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: هرکدام از این اقدامات تروریستی و مسلحانه کافی بود تا نظام ما را از پای دربیاورد اما خداوند لطف خود را بخاطر صبر و استقامت ملت ایران نصیب ملت کرد و از این زمان به بعد دستاوردهای ما رقم می خورد.

صادق احمدی در همین زمینه اضافه کرد: عملیات های موفقیت آمیز طریق القدس، فتح المبین و بیت المقدس از این تاریخ به بعد رقم خورده است به طوری که در فاصله زمانی هشت ماه در چهار عملیات بزرگ خداوند دستاوردهای شیرین و پیروزی های درخشانی را نصیب ملت کرده است.

وی با تاکید بر اینکه امروز نیز وظیفه ما صبر، استقامت، پایداری و تبعیت از ولی فقیه است، مطرح کرد: در سخنرانی رهبری در 19 بهمن، ایشان به آیات قرآن بر جریان صبر و استقامت در دوران صدر اسلام و نقش آن در موفقیت های مسلمین اشاره کرده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری موسوم به "گام دوم انقلاب" ابراز کرد: رهبر انقلاب در بیانیه مهم خود وظیفه و نقش آحاد ملت را در حرکت به سمت مسیر پیشرفت های انقلاب اسلامی تبیین کرده اند.

صادق احمدی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در این بیانیه هفت دستاورد انقلاب در طول 40 سال و هفت وظیفه را برای ادامه مسیر بیان فرموده اند، بیان داشت: این هفت نکته از بیانات رهبری خطاب به جوانان بود که باید در مسیر آینده انقلاب به آن توجه داشته باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه ایشان در این بیانیه هفت توصیه نیز داشته اند، اعلام کرد: این توصیه ها عبارتند از: توجه به پژوهش و قله های علم، توجه به معنویت و اخلاق و برجسته کردن این صفات در خود و جامعه، اقتصاد که نکته کلیدی و تعیین کننده است، عدالت و مبارزه با فساد که لازم و ملزوم یکدیگرند که اگر چنین فسادی در بدنه حکومت علوی نیز شیوع کند مشروعیت آن را ازبین می برد، استقلال و آزادی، عزت ملی و روابط خارجی و مرزبندی با دشمن و سبک زندگی .

صادق احمدی ضمن بیان اینکه تجربه نشان داده که هرجا موفقیتی داشتیم، جایی بوده که مسئولین و مردم به رهنمودهای ولایت جامعه عمل پوشانده اند، خاطرنشان کرد: امیدواریم این بیانیه بسیار مهم نقطه عطفی در تاریخ نظام وانقلاب باشد و همه ما بیاندیشیم و آن را فصل الخطاب بدانیم و سرلوحه عمل خود کنیم.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha