شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
رائفی پور

حوزه/ پژوهشگر مسائل اجتماعی گفت: بر اساس مطالعات صورت گرفته در صورت ازدواج تمامی مجردها باز هم یک میلیون دختر مجرد دهه شصتی خواهیم داشت. علت این اتفاق هم این است که پسران دهه شصتی با دختران دهه ی هفتادی ازدواج می کنند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، علی اکبر رائفی پور امشب در مراسمی با عنوان منطقه نسبتا آزاد که در مسجد امام حسن عسکری خیابان میثم در قم برگزار شد، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران 40 سال است که در برابر صهیونیسم جهانی ایستاده است در حالی که هیچ کشوری توان مقابله با این هجمه را ندارد.

وی افزود: در طی این سال ها انواع توطئه ها را علیه کشور به راه انداخته اند؛ اما هیچگاه نتوانسته اند به اهداف خود برسند.

پژوهشگر مسائل اجتماعی بیان داشت: اقتصاد دنیا توسط یهودی ها مدیریت می شود و حتی کشوری مانند آمریکا نیز نمی تواند در برابر یهودی ها و لابی های ثروتمندان یهودی بایستد.

وی ابراز داشت: هیچ کشوری حق ندارد در مورد یهودی ها حرف بزند و توهین به هر دینی به غیر از یهودیت مجاز است؛ اما در برابر هر حرفی علیه یهودیت سریعا جبهه می گیرند.

ایران اسلامی توانسته در برابر اسرائیل بایستد

رائفی پور تصریح کرد: ایران اسلامی و هر آن چیزی که از ایران برخواسته مانند حزب الله و محور مقاومت توانسته در برابر اسرائیل بایستد.

وی امپراطوری صهیونیسم جهانی را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: در ماجرای فرانسه جلیقه زردها می گویند مرگ بر اسرائیل و در مصاحبه های خودشان انقلاب اسلامی ایران را الگوی خود می دانند.

پژوهشگر مسائل اجتماعی افزود: در سال های اخیر خداوند به صورت معجزه آسایی کمک حال انقلاب اسلامی ایران بوده است؛ چرا که جنگ در عراق و سوریه که با هدف نابودی ایران شکل گرفت در نهایت به نفع انقلاب شد.

وی خاطر نشان کرد: جنگ تحمیلی ایران واقعا معجزه بود چرا که 8 سال در برابر کل دنیا ایستادیم و حتی یک وجب از خاک کشور را به بیگانگان ندادیم.

رائفی پور تاکید کرد: هر زمانی  در کشور به جوانان اعتماد کردیم موفق شدیم و هر زمانی که جوانان را کنار گذاشتیم، شکست خوردیم. یک سری از این موضوعات ایرادات ریشه ای دارد و باید به صورت اساسی آن ها را برطرف کرد.

پژوهشگر مسائل اجتماعی ادامه داد: این حق جوانان است که در امور جاری کشور تعیین کننده باشند و بتوانند سرنوشت خودشان را به دست خودشان تعیین کنند.

وی تاکید کرد: تفریط و افراط دو عامل تهدید کننده ای جامعه است و باید به این مهم توجه ویژه ای داشت. غرب و اروپا به دنبال تخریب انسانیت هستند به طوری برخی از اندیشمندان غربی بارها بر روی این موضوع تاکید کرده اند.

اسلام بر روی ازدواج دائمی تاکید کرده است

 وی افزود: اسلام بر روی ازدواج دائمی تاکید کرده است و در صورتی که ازدواج دائمی مقدور نباشد ازدواج موقت باید در دستور کار قرار داشته باشد.

رائفی پور ادامه داد: باید فرهنگ جامعه در این مسائل تغییر پیدا کند، چرا که بر اساس مطالعات صورت گرفته در صورت ازدواج تمامی مجردها باز هم یک میلیون دختر مجرد دهه شصتی خواهیم داشت. علت این اتفاق هم این است که پسران دهه شصتی با دختران دهه هفتادی ازدواج می کنند.

رائفی پور تاکید کرد: حتی کشورهای اروپایی هم به این نتیجه رسیده اند که باید ازدواج دائمی را ترویج دهند، چرا که رشد جمعیت آن ها منفی شده است.

وی خاطر نشان کرد: ترویج خانواده و سبک زندگی اسلامی باید همواره در برنامه های کشور وجود داشته باشد و نه این که فقط در شعار به این موضوع اشاره کنیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • احمد رحیمی عدلی IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    0 0
    کمکم کنید ازدواج کنم