پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سرلشکر محمد باقری

حوزه/ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز هیچ کشوری قدرت تهدید و تجاوز به ایران را ندارد و وقتی دشمنان محاسبه‌ای بین فایده و هزینه تهدید نظامی علیه ایران را می‌کند متوجه می‌شوند هزینه این تهدید بسیار بیشتر از فایده اندک آن است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سرلشکر محمد باقری صبح امروز با سفر به شهر مقدس قم و در جمع نیروهای مسلح استان قم که در سپاه  علی ابن ابیطالب(ع) برگزار شد، به ارتقای توان نیروهای مسلح از مطالبات همیشگی مقام معظم رهبری است، اشاره کرد و گفت: اگر امروز دشمن جرات تهدید و تجاوزی ندارد به دلیل همین روحیه آمادگی و توان عظیم نیروهای مسلح کشور است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه وحدت و نزدیکی نیروهای مسلح  از برکات انقلاب اسلامی است، افزود: ‌انقلاب اسلامی هدیه بی‌نظیر خداوند متعال به ملت ایران بعد از 14 قرن مجاهدت عالم تشییع و دستیابی به یک حکومت حقه است.

وی  با اشاره به اهمیت انقلاب اسلامی عنوان کرد: هر چه  از عمر بابرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد بر حجم دشمنی‌های موجود افزوده می‌شود، ولی ملت ایران در طول تاریخ خود شکست‌ها و حقارت‌های فراوانی را تجربه کرده است.

سردار باقری  در ادامه بیان داشت: حراست و حفاظت از امنیت و تمامیت ارضی کشور در زمین و هوا مهم‌ترین مأموریت‌های نیروهای مسلح برای حفظ استقلال و آزادی ملت ایران است

وی افزود: حفظ امنیت و استقلال در دنیای امروز با صرف میلیاردها دلار پول و همکاری کشورهای وابسته به آمریکا  امر ساده‌ای نیست.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح  گفت: امروز هیچ کشوری قدرت تهدید و تجاوز به ایران را ندارد و وقتی دشمنان محاسبه‌ای بین فایده و هزینه تهدید نظامی علیه ایران را می‌کند متوجه می‌شوند، هزینه این تهدید بسیار بیشتر از فایده اندک آن است.

وی یادآور شد: از آنجایی‌که دشمن از تهدیدات سرد ناامید شده، امروز به تهدیدات نرم، ترور، جاسوسی، سایبری، فرهنگی و اموری مانند آن روی آورده است: اگر گروهکی در کشور پاکستان با پول و سلاح عربستان و امارات لانه کرده و با نفوذ دادن نفراتی به کشور چنین اقدامات تروریستی انجام می‌دهد، باید بداند آتش انتقام ملت ایران، دودمان آن‌ها را خواهد سوزاند.

خاطرنشان می شود: دیدار با مراجع و علما از دیگر برنامه های سردار باقری در سفر خود به قم است.

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha