جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معاونت فرهنگی حوزه علمیه خواهران گلستان برگزار کرد

حوزه/معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران گلستان اعلام کرد: مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت با حضور ۵۰ نفر از اساتید، طلاب و دانش آموختگان مدارس علمیه خواهران استان در شهرستان گرگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از گرگان، خانم کابوسی از برگزاری سیزدهمین جشنواره استانی قرآن و عترت به میزبانی مدرسه علمیه الزهراء(س) گرگان خبر داد و گفت: در این جشنواره 50 نفر از اساتید، طلاب و دانش آموختگان مدارس علمیه خواهران استان شرکت کردند.

وی، ترویج و تقویت انس با قرآن کریم و روایات اهل بیت علیهم السلام و جهت دهی مطالعات قرآنی و حدیثی طلاب و دانش آموختگان در موضوعات کاربردی را از اهداف برگزاری این مسابقات بیان کرد .

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران گلستان اضافه کرد: شرکت در مسابقات این جشنواره برای طلاب شاغل به تحصیل(حضوری و غیرحضوری) و دانش آموختگان در مقاطع سطح2، 3 و 4 در سراسر کشور برنامه ریزی شده است.

کابوسی یادآور شد: تفسیر قرآن و نهج البلاغه، حفظ موضوعی، حفظ ترتیبی، فاطمه شناسی، صحیفه سجادیه در دو مرحله و قرائت قرآن(تحقیق و ترتیل) از جمله رشته های تعریف شده برای متسابقین بوده است.

برپایه این گزارش، خانم حسینی واعظ، مدیر حوزه علمیه خواهران گلستان، جهت اطلاع بیشتر از روند برگزاری مسابقات، از جلسه آزمون بازدید کرد.  

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha