شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام فاطمی کیا

حوزه/ حجت‌الاسلام فاطمی کیا، با اشاره به برگزاری دومین نشست نخبگانی چهل‌چراغ، گفت: ان‌شاءالله سومین جلسه از سلسله نشست‌های چهل‌چراغ، اسفندماه سال جاری در اهواز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدامین فاطمی کیا، مدیر موسسه پژوهشی و آموزشی صراط انقلاب، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، در رابطه با برگزاری سلسله نشست‌های چهل‌چراغ، اظهارداشت: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، برگزاری نشست‌های ویژه نخبگان و فعالان فرهنگی در راستای مسلح کردن افسران جوان جنگ نرم ضروری بود که در این راستا دفتر آموزش‌های کاربردی صراط انقلاب بر آن شد تا سلسله نشست‌هایی را در گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و تبیین مبانی نظری نهضت اسلامی برگزار کند.

وی افزود: تا به امروز دو نشست از «سلسله نشست‌های چهل‌چراغ» در شهر اهواز برگزار شده که جلسه اول با موضوع «دستاوردها و تأثیرات بین‌المللی انقلاب اسلامی» با حضور سید هاشم الحیدری، معاون فرهنگی حشدالشعبی عراق، بوده است.

مدیر موسسه پژوهشی و آموزشی صراط انقلاب، گفت: نشست دوم از این سلسله نشست‌ها، روز گذشته ۲۸ بهمن‌ماه و مقارن با صدور بیانیه تاریخی «گام دوم انقلاب» از سوی رهبر انقلاب و با موضوع تبیین ابعاد این بیانیه توسط دکتر حسن عباسی در اهواز برگزار شد.

حجت‌الاسلام فاطمی کیا، در پایان گفت: ان‌شاءالله سومین جلسه از سلسله نشست‌های چهل‌چراغ، اسفندماه سال جاری در اهواز برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha