پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدرسه علمیه امام خمینی (ره) یزد

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شمس با تاکید بر اینکه طلاب به سلاح علم و دانش مسلح باشند گفت: مطالعه طلاب سبب می شود تا بتوانند به خوبی به شبهات ایجاد شده در ذهن افراد پاسخ دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس، مدیر حوزه علمیه استان در بازدید از مدرسه علمیه امام خمینی(ره) یزد، با اشاره به اینکه اساتید رکن اصلی حوزه های علمیه هستند، گفت: بدون شک نقش اساتید در مدارس علمیه بسیار حائز اهمیت است و باید بیشتر به این افراد زحمت کش توجه داشت.

وی خاطر نشان کرد: اساتید با توجه به این الگویی برای طلاب مدارس علمیه هستند باید به نحوی عمل و رفتار کنند تا طلاب بیشتر ذوق و شوق حضور در کلاس را داشته باشند.

این مقام مسئول تصریح کرد: اساتید می توانند در هنگام تدریس دروس به شکلی عمل کنند که طلاب ترغیب به مطالعه شوند و خود نیز مطالعه را در دستور کار خود قرار دهند، زیرا اثرات مثبت زیادی در پی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین شمس به اثرات مثبت مطالعه در بین طلاب علوم دینی اشاره کرد و اذعان داشت: یکی از اثرات آن را می توان پاسخگویی به شبهات دانست، زیرا امروزه دشمنان انقلاب و اسلام با فضای مجازی سعی دارد که شبهات بسیاری را در ذهن افراد ایجاد کند که نیاز است طلاب به سلاح علم و دانش مسلح باشند.

لازم به ذکر است در پایان این نشست از اساتید و کادر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) یزد تجلیل کرد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha