سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیین رونمایی از مجموعه شناسنامه شهدا

حوزه/ سیزدهمین دو سالانه گرافیک اردیبهشت سال آینده در قم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،‌ علی سلطانی امروز در نشست خبری به موضوع برگزاری و فراخوان عضویت انجمن هنرهای تجسمی که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد  گفت:  در آینده نزدیک شاهد دو رویداد مهم در قم خواهیم، یکی سیزدهمین دوسالانه گرافیک است که به لحاظ جمعیتی و سطح  گرافیک در کشور بسیار مهم است.

رئیس انجمن هنرهای تجسمی استان قم افزود: دوازدهمین دو سالانه در سال 93 برگزار شد و برکات خوبی هم به همراه داشته و سیزدهمین دو سالانه هم در 7 اردیبهشت سال جدید در قم  برگزار می شود.

وی عنوان کرد: در همین رابطه برای بهتر برگزار شدن سیزدهمین دو سالانه گرافیک در سه بخش در بخش اصلی، تجربی و موضوعی و در رشته های پوستر، بسته بندی، جلدی و گرافیک و فونت، هویت بصری، گرافیک متحرک فراخوان مقاله شده است.

سلطانی گفت: مهلت دریافت آثار تا 20 فروردین خواهد بود. محل برگزاری همایش هم در نگارستان اشراق و نگارخانه فرهنگ در قم می باشد.

رئیس انجمن هنرهای تجسمی استان قم افزود: موضوع دیگر فراخوان عضویت انجمن های تجسمی است. تا به امروز در 6 موضوع برگزار شد.

رئیس انجمن هنرهای تجسمی استان قم افزود: عضویت در این انجمن های داری سطوحی مختلفی است که از جمله آن پیوسته است، در این بخش کلیه فعالان در حوزه هنرهای تجسمی، پژوهشگران و فارغ التحصیلان رشته های هنرهای تجمسی و نیز کلیه دانشجویان و هنر جویان و می توانند عضو شوند.

وی عنوان کرد: بخش دیگر اعضای وابسته است و به کسانی اطلاق می شودکه  علاقه مند به آثار هنری و مباحث هنرهای تجسمی می باشند، ولی حق رای در مجمع عمومی را ندارند.

سلطانی گفت: بخش سوم هم اعضای افتخاری است. به کسانی اطلاق می شود که به تشخیص و انتخاب هیأت امناء بدون پرداخت حق عضویت سالانه، کارت عضویت دریافت می کنند ولی دارای حق رأی در مجمع عمومی می باشند.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha