پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بازدید حجت الاسلام والمسلمین از حوزه علمیه رودبار

حوزه/ معاون ارتباطات و امور حوزه های علمیه خواهران در نشستی با طلاب مدرسه حضرت معصومه(س) رودبار، گفت: شما طلاب، افسران جنگ نرم هستید و با توجه به نیاز وافر جامعه امروز باید مصداق روایت امام صادق علیه السلام باشید که « اگر در جمع هزاران نفر بودید، بهترین آنها باشید».

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در گیلان؛ حجت الاسلام والمسلمین واحدی، معاون ارتباطات و امور حوزه های علمیه خواهران کشور امروز به همراه حجت الاسلام حبیبی مدیر حوزه علمیه خواهران گیلان و حجت الاسلام سیدمحمدی امام جمعه شهرستان رودبار، برای بررسی وضعیت علمی- آموزشی و مسائل و مشکلات اساتید و طلاب، در مدرسه علمیه خواهران حضرت معصومه(سلام الله علیها) حضور یافت.

حجت الاسلام والمسلمین واحدی ابتدا در جلسه ای با کادر علمی و مسئولین حوزه علمیه خواهران رودبار، ضمن تأکید اهمیت رعایت تقوا، تصریح کرد: از زحمات و مجاهدت های اساتید و مسئولین این حوزه که با وجود محدودیت ها و مشکلات، خالصانه تلاش می کنند تشکر و قدردانی می کنم.

وی با اشاره به نقش مهم و پُر رنگ طلاب خواهر در پیشبرد اهداف نظام، ادامه داد: انتظار ما از اساتید و کادر در مواجهه با طلاب خواهر این است که برای آنها همچون مادری دلسوز باشید و با دیده اغماض و سعه صدر برخورد کنید.

معاون ارتباطات و امور حوزه های علمیه خواهران کشور همچنین در نشستی با طلاب مدرسه علمیه حضرت معصومه(سلام الله علیها) ضمن بیان ضرورت مسلح شدن طلاب به سلاح تقوا و دانش، خاطرنشان کرد: شما طلاب، افسران جنگ نرم هستید و با توجه به نیاز وافر جامعه امروز باید مصداق روایت امام صادق علیه السلام باشید که « اگر در جمع هزاران نفر بودید، بهترین انها باشید».

حجت الاسلام والمسلمین واحدی در بخش پایانی این نشست، به پاسخگویی سؤالات طرح شده توسط طلاب و تشریح وظایف حوزویان در جامعه امروز پرداخت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha