جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
گام دوم انقلاب

حوزه/ انقلاب اسلامی ملّت ایران، قدرتمند امّا مهربان و باگذشت و حتّی مظلوم بوده است. مرتکب افراط‌ها و چپ‌روی‌هایی که مایه‌ی ننگ بسیاری از قیام ها و جنبش ها است، نشده است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، مقام معظم رهبری در بیانیه "گام دوم انقلاب" که نقشه راه چهل سال دوم جمهوری اسلامی ایران است، نکات بسیار دقیق، ظریف و راهبردی را مطرح نموده اند که بخش هایی از این بیانیه را در شماره های مختلف تقدیم حضور شما فرهیختگان خواهیم کرد.

 

* انقلاب اسلامی؛ مایه‌ی سربلندی ایران و ایرانی

 

 انقلاب اسلامی ملّت ایران، قدرتمند امّا مهربان و با گذشت و حتّی مظلوم بوده است. مرتکب افراط‌ها و چپ‌روی‌هایی که مایه‌ی ننگ بسیاری از قیام ها و جنبش ها است، نشده است.

در هیچ معرکه‌ای حتّی با آمریکا و صدّام، گلوله‌ی اوّل را شلّیک نکرده و در همه‌ی موارد، پس ‌از حمله‌ی دشمن از خود دفاع کرده و البتّه ضربت متقابل را محکم فرود آورده است.

این انقلاب از آغاز تا امروز نه بی‌رحم و خون‌ریز بوده و نه منفعل و مردّد. با صراحت و شجاعت در برابر زورگویان و گردنکشان ایستاده و از مظلومان و مستضعفان دفاع کرده است.

این جوانمردی و مروّت انقلابی، این صداقت و صراحت و اقتدار، این دامنه‌ی عمل جهانی و منطقه‌ای در کنار مظلومان جهان، مایه‌ی سربلندی ایران و ایرانی است، و همواره چنین باد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha