جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معاون امور بین الملل مجلس وحدت مسلمین پاکستان

حوزه/ حجت الاسلام شفقت شیرازی در واکنش به بیانیه وزیر امور خارجه پاکستان درمورد رابطه با اسرائیل گفت: ملت پاکستان همیشه حامی مقاومت بوده و هستند و ما به هیچ وقت به دولتمردان اجازه یک فتنه جدید علیه فلسطین را نمی دهیم.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام شفقت شیرازی معاون امور بین الملل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در واکنش به بیانیه وزیر امور خارجه پاکستان در مورد رابطه با اسرائیل گفت: سیاست پاکستان و نظر مردم پاکستان در مورد اسرائیل مثل روز روشن است و تا زمانی مردم فلسطین برای گرفتن حق خود مقاومت می کنند مردم پاکستان هم از ملت فلسطین حمایت خواهند کرد.

وی افزود: به رسمیت شاختن اسرائیل یک خیانت بزرگ نسبت به فلسطین و مسئله کشمیر است و ما نمی گذاریم به خاطر فشار کشور های خارجی، دولت پاکستان این اشتباه بزرگ را انجام دهد و تاکید می‌کنیم که آزادی فلسطین و بیت المقدس صدا مشترک مردم پاکستان است و در این مورد هیچ اختلافی نداریم، و این را همه مردم پاکستان هرسال با برگزاری راهپیمایی روز قدس اعلام می‌کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: ملت پاکستان همیشه حامی مقاومت بوده و هستند و به هیچ وقت به دولتمردان اجازه یک فتنه جدید علیه فلسطین را نمی دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha