چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
معاون دبیرکل مجلس وحدت پاکستان:

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد اقبال رضوی در واکنش به سخنان وزیر امور خارجه عربستان علیه ایران در کنفرانس خبری در پاکستان گفت: اتهامات بزرگ وزیر امور خارجه از خاک پاکستان علیه ایران نه فقط ضد آداب دیپلماسی است، بلکه ضد منافع کشور است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد اقبال رضوی معاون دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در واکنش به سخنان وزیر امور خارجه عربستان علیه ایران در کنفرانس خبری در پاکستان، گفت: هدف سفر ولیعهد عربستان به پاکستان با بیانیه های وزیران این کشور واضح شده و نگران ورود پاکستان به یک جنگ نیابتی هستیم، زیرا قدرت های جهانی مانند آمریکا و هند به دنبال تنها کردن پاکستان در سطح بین الملل هستند و خطر ورود ما به جنگ افغانستان هنوز از بین نرفته است.

وی افزود: حق این بود که پاکستان در مورد تهدید های هند و کشتار مردم کشمیر به نفع خود از عربستان تائید بگیرد و به هند پیام می داد که عربستان به هر حالتی با پاکستان ایستاده است، اما برعکس  وزیر امور خارجه عربستان از خاک ما به کشور همسایه ایران اتهامات بزرگی زد.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد اقبال رضوی ادامه داد:‌ دشمنان به دنبال برهم زدن روابط کشورهای اسلامی هستند و برای خوشنودی یهودیان، دشمنان اسرائیل را تروریست می نامند در حالی که تمام دنیا می دانند که بزرگترین تروریست جهان آمریکا و متحدانش هستند و داعش و القاعده را خود آمریکا و متحدانش به وجود آوردند.

وی در ادامه سخنان اتهام آمیز وزیر امور خارجه عربستان علیه ایران را به شدت محکوم کرد و گفت: ترجیح اول دولت پاکستان باید حفظ منافع کشور باشد.

گفتنی است ظهر امروز وزیر امور خارجه عربستان در یک کنفرانس خبری ایران را حامی تروریست گفت بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha