جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
روایت حجت الاسلام و المسلمین رضوی مهر از دیدار سید حسن نصرالله با آیت الله نوری همدانی

نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: دشمنان بدانند که تصاویر دیدار سید حسن نصرالله با آیت الله العظمی نوری همدانی در قلوب تمام آزادی خواهان جهان قرار دارد و قابل حذف شدن نیست.

در پی حذف تصویر دیدار سید حسن نصرالله با آیت الله نوری همدانی از صفحه اینستاگرام حوزه نیوز توسط اینستاگرام حجت الاسلام و المسلمین سید جلال رضوی مهر نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در همدان، این اقدام را نشان از شکست دشمنان در مقابل اتحاد جبهه مقاومت عنوان کرد.

وی با اشاره به سفر دو سال قبل حضرت آیت الله نوری همدانی به لبنان خاطر نشان کرد: این سفر از جمله سفرهای استراتژیکی بود که مورد استقبال محور مقاومت قرار گرفت.

نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم افزود: ایشان با حضور در خط مقدم و در کنار فنس هایی که مرز لبنان با اسرائیل را جدا می کرد، خطابه ای به یاد ماندنی پیرامون مقام جهاد و شهادت ایراد کردند که همه رزمندگان را تحت تاثیر قرار داد.

وی تصریح کرد: رزمندگان مقاومت نیز با آغوش گرفتن ایشان یاد و خاطره همه شهدای مقاومت خصوصا عماد مغنیه را در آن نقطه که محل زمین گیر شدن نیروهای مهاجم اسراییل بود را احیا کردند.

حجت الاسلام و المسلمین رضوی مهر به دیدار سید حسن نصرالله اشاره کرد و گفت: دبیرکل حزب‌ الله لبنان شخصا با حضور در محل اقامت آیت الله العظمی نوری همدانی و هیئت همراه از حضور ایشان در لبنان ابراز خشنودی کرد و در این دیدار نیز در خصوص جدیدترین مسائل منطقه به بحث و گفت و گو پرداختند.

وی تاکید کرد: از همان روز اول با آمدن سید حسن نصرالله در ضاحیه محل اسکان این مرجع تقلید، رسانه های صهیونیستی شروع به تکذیب این دیدار کردند و به این بهانه که سید حسن نصرالله نمی تواند دور از چشمان پهپادهای اسرائیلی از استقرار گاه خود خارج شود به این حضور واکنش نشان دادند.

 استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: نیروهای مقاومت نیز برای مقابله با این حرکت تصمیم گرفتند اصل تصاویر این ملاقات را رسانه ای کنند و این جلسه را در گسترده ترین کمپانی های تبلیغاتی توزیع نمایند.
 

آینده گان باید تصاویر صهیونیست ها را تنها در موزه ببینند
 

نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم به ارائه دستاوردهای مقاومت توسط دبیر کل حزب الله لبنان اشاره کرد و گفت: یکی از توفیقات الهی نسبت به محور مقاومت آن بود که امام راحل از روز اول، مقام معظم رهبری را به عنوان فرمانده و مسؤول مقاومت تعیین کردند.

وی به نبرد با داعش پرداخت و یادآور شد: زمانی که داعش به سوریه حمله کرد نیروهای مقاومت حفاظت ازتمامیت ارضی و جان مال مردم سوریه را وظیفه خود دیدند و با تشکیل جبهه متحد به وسیله سلاح های مدرن در صحنه حاضر شد.

حجت الاسلام و المسلمین رضوی مهر ادامه داد: بعد از این حضور قدرتمند یکی از فرماندهان داعش در نوار ویدئویی شروع به ایجاد رعب و وحشت برای مردم مناطق مختلف لبنان کرد و همه شیعیان انجا را تهدید به قتل عام کرد.

نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم یادآور شد: به فضل الهی همین رهبر داعش توسط نیروهای مقاومت همچون لاشه حیوان بر روی زمین افتاد و به درک واصل شد و این ارزو را با خود به گور برد.

این استاد حوزه نقشه دشمن را اسلام هراسی در مجامع بین المللی عنوان کرد و گفت: این یهودیان نقاب به چهره زده به نام اسلام از طریق این کارهای خشن و تروریستی به دنبال ترویج اسلام هراسی بودند.

وی دشمن را مخالف گردش آزاد اخبار دانست و گفت: امروز فعالین فضای مجازی دشمن ددمنشانه علیه هر حرکتی که نقطه مقابل اهداف امریکا و صهیونیست ها باشد قرار می گیرند و با پخش شایعات و نشانه گرفتن سایت ها و یا امحا تصاویر دست به معدوم ساختن وقایع می کنند.

نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم حذف تصویر این دیدار را نشان از خواری دشمنان عنوان کرد اظهار داشت: دشمنان بدانند که تصاویر سید حسن نصرالله و آیت الله العظمی نوری همدانی در قلوب تمام آزادی خواهان جهان قرار دارد و قابل حذف شدن نیست.

وی با بیان این که آنها هیچ گاه مورد عفو و بخشش جهان اسلام قرار نخواهند گرفت یادآور شد: دشمنان باید جواب شهیدان میانمار، خونریزی های بحرین، زندانی های بی نام و نشان در قطیف عربستان و پنجاه هزار مسلمان محبوس در زندان های صهیونیست ها را بدهند که البته نخواهند توانست.

حجت الاسلام و المسلمین رضوی مهر تاکید کرد: امروز به فضل الهی تمدن سازی اسلامی، اتحاد جماهیر اسلامی را رقم زده است و ما شاهد هستیم که بیش از دیپلماسی روحیه جهادی و انقلابی توانسته است در هر کجایی که دشمنان قرار دارند در مقابل انها تشکیل جبهه متحدی بدهند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از این اقدام صهیونیست ها به این نکته پی خواهیم برد که به خفت افتاده اند و همان طور که حضرت اقا فرمودند در 25 سال آینده نه در جغرافیا منطقه و نه در مهندسی سیاسی منطقه خبری از اسراییل  وجود نخواهد داشت.

نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم یادآور شد: انشاءالله آخرین میخ بر تابوت اسرائیل توسط مقاومت کوبیده خواهد شد و آیندگان باید تصاویری از صهیونیست ها را تنها در موزه ها ببینند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha