سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
نماینده ولی فقیه در استان کردستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: باید امروز به خاطر استقلالی که داریم به خود ببالیم . در دوران رژیم گذشته کشور از هر جهت به کشورهای غربی مانند آمریکا و انگلیس وابسته بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، شب گذشته با جمعی  از مادران و همسران شهدای استان کردستان دیدار و گفتگو کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در این مراسم با اشاره به شخصیت والای حضرت فاطمه(س) در بین زنان دو عالم اظهار داشت: اگر زنان عالم به دنبال الگویی مناسب و ایده آل برای خود در جهان می گردند، حضرت فاطمه(س) بهترین اسوه و الگو برای آنان می باشد.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: از صدر اسلام تاکنون برای حفظ، بقا و اقتدار اسلام شهدای بسیاری در راه دین خدا به شهادت رسیده اند و در این مسیر سنی و شیعه مطرح نبوده و نیست.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی در ادامه سخنان خود با اشاره به حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان و شهادت تعدادی از فرزندان و حافظان امنیت این سرزمین اظهار داشت: شیعه و سنی هم دین و برادرند و بین این دو وحدت همیشه جاری و ساری بوده است، لذا کسانی که این وحدت را بر نمی تابند دست به هر جنایتی برای ایجاد اختلاف بین اهل تسنن و اهل تشیع می زنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در بخش دیگری به شخصیت والا و غیرتمند حضرت ابوالفضل(ع) اشاره کرد و بیان داشت: شجاعتی که حضرت ابوالفضل علیه السلام داشتند نشأت گرفته از ایمان استوار و محکم ایشان بود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی ادامه داد: ما الگوهای زیادی با تمسک به  حضرت ابوالفضل در بین شهدای هشت سال دفاع مقدس داشته ایم و همین الگو باعث امنیت امروز مملکت ما شده اند.

وی در ادامه سخنان خود بیان داشت: یکی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی شهدا را باید «عند ربهم» بودن آن عنوان کرد، آنان جان خود را برای بقای اسلام و آرمانهای والا فدا کردند و تنها خداوند متعال می تواند پاداش والای آنان را بدهد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: وجود پاک و مطهر شهدای انقلاب اسلامی امروز باعث وحشتی عجیب در دل دشمنان این مملکت شده و همگان دیدیم که شهیدان با نثار جان خود دشمنان خارجی و داخلی این نظام را از بین بردند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی بیان کرد: باید امروز به خاطر استقلالی که داریم به خود ببالیم . در دوران رژیم گذشته کشور از هر جهت به کشورهای غربی مانند آمریکا و انگلیس وابسته بود.

وی تصریح کرد: در زمان رژیم ستم شاهی کل حقوق ماهیانه ارتش ایران در آن زمان 130 میلیارد بود، در حالی که حقوق مستشاران آمریکایی 170 میلیارد بود که این موضوع یکی از نشانه‌های وضعیت بد مدیریت کشور بود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تاکید کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی دست استعمارگران از ایران و حتی منطقه کوتاه شد و امروز اقتدار این نظام به حدی رسیده که استکبار از توان دفاعی، موشکی و بازدارندگی ما به شدت هراس دارد.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای رسیدن به توطئه های خود به دنبال ایجاد ناامنی و یاس در کشور هستند، لذا همه باید در مقابل این دسیسه ها هوشیار باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی اظهار داشت: دشمنان مدت ها ادعا می کردند جمهوری اسلامی هرگز جشن 40 سالگی خود را نخواهد دید، ولی همگان به عینه دیدیم که این جشن با شکوه خاصی هم برگزار شد و وعده های دشمنان پوچ و بی اثر بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha