جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ دیدار رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با مراجع و شخصیت‌های حوزوی

حوزه/ نیروهای مسلح و حوزه علمیه می توانند در موضوعات مختلف، ارتباط قوی تری داشته باشند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، سردار سرلشگر باقری، رئیس ستاد نیروهای مسلح شب گذشته در دیدار با آیت الله اعرافی بر همکاری دوجانبه  در موضوعات مختلف علمی، تربیتی، تبلیغی و... تأکید کرد و گفت: ارتباط با حوزه علمیه در گذشته و حال از طریق سازمان عقیدتی انجام می گیرد و این ارتباط تا کنون بوده است.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح و حوزه علمیه  می توانند علاوه بر این مسئله در سایر موضوعات مطرح شده، ارتباط قوی تری داشته باشند.

باقری افزود: معتقدیم برای بعضی مسائل  با اتفاق دو نهاد می توان راه حلی پیدا کرد از جمله آنها سؤالاتی که از سوی نیروهای مسلح می شود و حوزه علمیه است که می تواند پاسخ گوی آن باشد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به مسئله تکثر فرزند و تفکر غلط تک فرزند،‌ اظهار داشت: این تفکری اشتباهی بود که در جامعه ترویج داده شده و همین مسئله مشکلاتی را حتی برای نیروهای مسلح و مشمولان وظیفه ایجاد کرده است.

باقری بیان داشت: اگر اوضاع به صورت تک فرزندی پیش رود، معلوم نیست در آینده کشور، نظام و حتی نیروهای مسلح با چه خطراتی مواجه شوند.

رئیس ستاد نیروهای مسلح گفت: در حال حضور آمار قابل توجهی است که  سربازی نمی روند و اگر وضع به همین صورت پیش برود، باید برای آینده نظام و نیروهای مسلح فکری کرد تا کشور در این قضیه متضرر نشود.

باقری در بخش دیگر از سخنان خود به اتفاقات تروریستی زاهدان اشاره کرد و گفت: بعد از حادثه تروریستی زاهدان که بعد از جشن چهلمین پیروزی انقلاب اسلامی به وقوع پیوست و کام ملت را تلخ کرد، شواهد و سرنخ هایی که بدست آوردیم توانستیم آن تیم مذکور را دستگیر کنیم.

رئیس ستاد نیروهای مسلح اظهارداشت: از این تیم باز داشت شده تروریستی، مقادیر بسیار زیاد و قابل توجهی مواد منفجره آماده انفجار که قصد داشتند، حادثه دیگری را رقم بزنند، بدست آمد و آن همه حجم مواد منفجره نشانه اش این است که دشمن و کشورهای خبیث منطقه به دنبال ایجاد نا امنی در سیستان و بلوچستان هستند.

 

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha