چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مدير مدرسه علميه صديقه طاهره(س) نوشهر

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه صدیقه طاهره (سلام الله علیها) نوشهر گفت: یکی از وظایف خواهران طلبه تبلیغ و تبیین آرمان های اصیل انقلاب اسلامی به شیوه ای نو به نسل جوان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري «حوزه» در مازندران، خانم غلامرضایی طی سخنانی در  جمع طلاب مدرسه علمیه صدیقه طاهره(سلام الله علیها) نوشهر بیان کرد: با توجه به این که پیروزی انقلاب اسلامی ایران مرهون اخلاص، همدلی و پیروی از ولایت فقیه زیر لوای اسلام ناب بود، لذا در حال حاضر نیز باید با نیات خالص و انگیزه های دینی در حفظ دستاوردهای انقلاب و توسعه و ترویج ارزش های دینی مانند سبک زندگی اسلامی، همدردی با اقشار مستضعف و ... تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی در آغاز دهه  جدید پیروزی خویش، نیازمند احیای همان باورها و ارزش های عمیق است و ما باید برای رساندن صحیح آرمانهای انقلاب به نسل جدید و تبلیغ موثر آن، از روش های تاثیرگذار و به روز فرهنگی استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: باورها و فرهنگ غلط ابتذال غربی هرگز نمی تواند غنا و اصالت فرهنگ ناب اسلامی را داشته باشد و بانوان و مادران جامعه اسلامی به دلیل نقش اساسی که در تربیت جامعه دارند؛ اگر در مسیر تاثیر پذیری از فرهنگ بیگانه قرار گیرند، روند آسیب زایی نسل جوان تسریع می یابد.

مدیر مدرسه علمیه خواهران نوشهر در پایان خاطرنشان کرد: یکی از اهداف بزرگ حوزه های علمیه خواهران این است که با پرورش مبلغین توانمند، عالم و دغدغه مند بتواند به روشی منسجم و علمی آسیب ها را در این عرصه شناسایی  و با روش های صحیح در این راستا گام های اساسی و استواری بردارد.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha