شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ملک شهر

حوزه/ دشمنان اکنون روی این محور کار می کنند که به جای علم کردن داعش، خود شیعه را تجزیه کنند و شیعه انگلیسی شده و کار را به جایی رسانده که ملکه انگلستان را ملوک السادات خوانده و این شجره ملعونه را به نسل حضرت زهرا(س) نسبت داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، «ابراهیم مظاهری» در جمع طلاب مدرسه علمیه خواهران اهل البیت(ع) ملک شهر و عموم بانوان در مهدیه مسجد اعظم این شهر، گفت: اسم ملک شهر و خانه اصفهان برای دهه هفتاد به بعد مفهومی ندارد اما برای دهه 60 مفهوم دارد. چون ورود به ملک شهر و خانه اصفهان  قبل از انقلاب برای ایرانی ها ممنوع بود و که طبق کاپیتولاسیون مخصوص آمریکایی ها بود و رسما اعلام کردند که ارزش زن و مرد ایرانی از سگ آمریکایی پایین تر است.

وی افزود: آمریکایی ها هنگام ورود به ایران حق توحش می گرفتند، چه ننگی بالاتر از این؟!. علت قیام حضرت امام خمینی(ره) و قطع امید از تأثیرگذاری روی رژیم طاغوت مسئله کاپیتولاسیون بود و الان روی برجام اروپایی کار می کنند. گفتند هواپیمای بوئینگ می دهیم به شرطی که در ایران دفتر بزنیم. آیا این کافی است برای آنها؟ خیر باید حق مصونیت قضایی داشته باشند تا هر غلطی که خواستند بتوانند انجام دهند.

کارشناس سیاسی ابراز داشت: باید از گذشته برای آینده درس و عبرت گرفت. عبرت از درس مهم تر است، درس از ظاهر قضیه است و عبرت از ماده" عبر" به معنای عبور کردن است یعنی از ظاهر گذشتن و به بطن رسیدن. کسانی که امام حسین(ع) را به شهادت رساندند ازمسلمانان بودند نه کفار. چه شد که دشمن اینگونه نفوذ کرد و تأثیر گذاشت؟. اگر به هوش نباشیم دشمن خیلی مکار است و کاری می کند که این بار شیعه در برابر شیعه قرار گیرد. آنها واقفند که در جنگ نظامی کاری از پیش نمی برند. امروز آمریکا و اتحادیه اروپا در یک طرف و مقاومت و انقلاب اسلامی ایران در طرف دیگر هستند. مقاومت با رهبری حضرت آقا گسترده شده و ناو آمریکایی مجبور است برای گذر از تنگه هرمز، از ایران اجازه بگیرد آن هم به زبان فارسی و این یعنی اوج اقتدار.

وی با اشاره به این که دشمنان به هجوم فرهنگی و جنگ نرم روی آورده اند، ادامه داد: دشمنان، تنها راه چاره را در به فحشا کشاندن زن مسلمان می دانند و روی این موضوع به شدت کار می کنند، اما به لطف الهی هرچه کار کردند شب های قدر شلوغ تر شد. راهپیمایی 13 آبان و 9 دی شلوغ تر شد.

این کارشناس سیاسی اذعان داشت: روزنه ای که آمریکا به آن دل بسته و این که چند سال پیش آمریکا در افغانستان، حوزه های علمیه ای برای اهل سنت ساخت و طالبان از این جا آغاز شد، آنها افکار وهابی گری را ترویج دادند و گروه های انحرافی را به وجود آوردند. به طوری که قتل شیعه را واجب و ناموس شیعه را حلال می دانند.

مظاهری خاطر نشان کرد: این تجربه خوبی برای آنها شد که مذهب علیه مذهب چقدر می تواند خسارت وارد کند و اکنون روی این محور کار می کنند که به جای علم کردن داعش، خود شیعه را تجزیه کنند، فرقه شیرازی کار را آغاز کرده و با وابستگی به انگلستان تبدیل به شیعه انگلیسی شده و کار را به جایی رسانده که ملکه انگلستان را ملوک السادات خوانده و این شجره ملعونه را به نسل حضرت زهرا(س) نسبت داده است.

کارشناس سیاسی گفت: یک روحانی در کویت به همسر پیامبر(ص) اهانت کرد. در مقابل حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) فتوا دادند توهین به زنان پیامبر حرام است و این باعث شد آنها بگویند هر جا شیعه نماز جماعت برپا کرد، شرکت کنید.  در کردستان  احمد متوسلیان با خریدن قلوب مردم آنها را به رزمنده تبدیل کرد.

 مظاهری تصریح کرد: اگر ولایت مدار هستید پا به پای آقا حرکت کنید و با ولایت فقیه هماهنگ باشید به بصیرت افزایی بپردازید و مردم را آگاه کنید تا خطای مسئولین به رهبری نسبت داده نشود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha