پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار غلامحسین غیب پرور

حوزه/ رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه استمرار انقلاب اسلامی و بقای حیات انقلاب اسلامی در حضور دائمی مردم درصحنه است، گفت: ایران کشوری فقیری نیست بلکه غنی است و مشکل موجود در کشور نبود خودباوری در برخی‌هاست.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از سمنان، سردار غلامحسین غیب پرور، پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از محله اسلامی سرداران شهید سمنان، در جمع خبرنگاران با اشاره به تهیه جهیزیه توسط خیّران برای خانواده‌های نیازمند و با بیان اینکه 40 سری جهیزیه برای خانواده‌های نیازمند سمنانی توسط مردم نیکوکار و خیر تهیه‌شده که هر سری به ارزش 12 میلیون تومان است، اظهار داشت: هیچ‌کدام از این جهیزیه‌ها با منابع دولتی یا منابع سپاه و بسیج تأمین نشده و مردمی و توسط خیرین جمع‌آوری‌شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه تهیه این جهیزیه توسط خود مردم و اعتماد آنان به مجموعه سپاه و بسیج، سرمایه‌ای برای ماست، تصریح کرد: راهبرد اساسی ما در دوران دوساله بسیج، خدمت به مردم است که بر همین اساس، گروه‌های جهادی و محله‌های اسلامی را داریم و تلاش ما این است که سایر خدمات مانند تهیه جهیزیه، خدمات پزشکی، عمرانی، فرهنگی نیز در ریل خدمت به مردم باشد.

وی با اشاره به افزایش گروه‌های داوطلب مردمی برای تهیه جهیزیه نوعروسان تصریح کرد: آمار دقیق تعداد جهیزیه‌ها وجود ندارد، زیرا گروه‌های مردمی داوطلب دارند کار انجام می‌دهند که شمارش آن از دست ما خارج است.

سردار غیب ‌پرور با بیان اینکه استمرار انقلاب اسلامی و بقای حیات انقلاب اسلامی در حضور دائمی مردم درصحنه است، خاطرنشان کرد: اگر در 22 بهمن امسال مردم حضور پیدا نمی‌کردند، چه می‌شد؟ همگان به پشتوانه مردم در نظام ایستاده‌ایم؛ اگر بگوییم مردم در میدان باشند که هستند، این نافی مسؤولیت دستگاه‌های حاکمیتی نیست بلکه مسؤولیت آن‌ها مضاعف می‌شود و مسئولان در تمام رده‌ها در مقابل مردم نباید کوتاهی کنند.

وی با بیان اینکه اگر خدمت از جنس مخلصانه انجام نشود، چه به‌روز ما می‌آید؟ شاید دنیا را بگذرانیم، اما قدر مسلم آخرت همه گرفتار هستیم، گفت: باید قدردان مردم باشیم و مسئولان باید بیش از امروز کار کنند و جوابگوی نیازهای مردمی باشند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ایران کشوری فقیری نیست بلکه غنی است و مشکل موجود در کشور نبود خودباوری در برخی‌هاست، افزود: اگر این خودباوری را بیشتر کنیم هیچ دغدغه‌ای نخواهیم داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha