جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام محمد بارانی - امام جمعه مهدیشهر

حوزه/ حجت‌الاسلام بارانی با بیان اینکه جوانی برای شما سرمایه است اگر از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنید می‌توانید موفق باشید، گفت: نقش اخلاق در زندگی بسیار مهم است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از سمنان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، حجت‌الاسلام محمد بارانی، در آیین معارفه دانشجویان ورودی بهمن دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، اظهار داشت: باید در روابط با دیگران بسیار مواظب اخلاق خود باشیم زیرا نقش اخلاق در زندگی بسیار مهم است.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تصریح کرد: روح یکی از ابعاد اصلی زندگی هر انسان است که فرد می‌تواند در نوجوانی و جوانی به پرورش روح خود مشغول شده تا به کمال برسد.

وی افزود: دانشجویان عزیز سعی کنند در کنار تحصیل، روح خود را نیز پرورش دهند و تحصیل را مانعی برای پرورش روح ندانند زیرا روح مظهر آیینه صفات خداوند است.

حجت‌الاسلام بارانی خاطرنشان کرد: فرصت‌های عمر را غنیمت بشمارید و از این فرصت‌ها بهترین استفاده را داشته باشید شما در حال حاضر جوان هستید و این جوانی برای شما سرمایه است، اگر از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنید می‌توانید موفق باشید.

وی گفت: شما در آینده خدمتگزار مردم خواهید بود سعی کنید بهترین خدمات را به مردم ارائه نمایید و رضایتمندی مردم را برای خود مهم بشمارید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha