پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله فلاحتی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با اشاره به ترس استکبار جهانی از قدرت نو ظهور و تازه به دوران رسیده انقلاب اسلامی، تصریح کرد: استکبار جهانی از تاثیر انقلاب اسلامی در دل‌های مردم که موجب تحولی عمیق و شگرف در مناسبات جهانی و منطقه ای شده وحشت دارد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» در رشت، همایش اختتامیه سوگواره فرهنگی-هنری «بانوی بی نشان» و تجلیل از برگزیدگان آن، پیش از ظهر امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی در این همایش با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی محدود به مرزهای جغرافیایی ایران نیست، اظهار کرد: هدف از بعثت انقلاب اسلامی نقش تمدن سازی معنوی در میان جوامع بشری است.

وی با اشاره به فرمایش امام راحل(ره) در سال ۵۸ مبنی بر صادر کردن انقلاب اسلامی به جهان، گفت: برخی از افراد با اندیشه‌های غربی و لیبرالیسمی خود نسبت به این فرمایش امام(ره) نگاه مثبتی نداشتند و عقاید خود را به صورت کتاب‌هایی نیز منتشر کرده اند.

امام جمعه رشت با اشاره به پیام اخیر رهبر معظم انقلاب موسوم به «گام دوم»، خاطرنشان کرد: عصاره پیام رهبر انقلاب اسلامی اطاعت و عمل به فرامین اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام است.

استاد حوزه با بیان اینکه انقلاب اسلامی با وجود بحران‌های مختلف در سایه فرهنگ و معارف اسلامی توانسته در طول ۴۰ سال اخیر در جهان بدرخشد، افزود: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایجاد پایگاه معنوی در دل‌های مردم دنیا بوده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به ترس استکبار جهانی از قدرت نو ظهور و تازه به دوران رسیده انقلاب اسلامی، تصریح کرد: استکبار جهانی از تاثیر انقلاب اسلامی در دل‌های مردم که موجب تحولی عمیق و شگرف در مناسبات جهانی و منطقه ای شده وحشت دارد.

رئیس شورای حوزه علمیه گیلان با بیان تاثیر بی بدیل انقلاب اسلامی بر ملت‌های آزاده دنیا، گفت: با وجود گستردگی تاثیر و نفوذ انقلاب اسلامی در جهان همچنان برخی افراد شیفته و دلداده ظواهر کذایی غرب هستند.

 در پایان این مراسم از خانواده شهدای مدافع حرم «بابک نوری و محمد اتابه» تجلیل و از برگزیدگان سوگواره فرهنگی هنری «بانوی بی نشان» تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha