چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دبیر قرارگاه سازندگی سپاه

​حوزه/ دبیر قرارگاه سازندگی سپاه گفت: مسئولان و مدیرانی که در راه و مسیر شهدا و آرمانهای آنها حرکت می کنند نه تنها برای مردم عزیز و گرامی هستند، بلکه نزد خداوند خویش نیز پاداش خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، اجلاسیه بزرگذاشت شهدای قروه، از سلسله برنامه های کنگره 5400 شهید استان کردستان، با حضور دبیر قرارگاه سازندگی سپاه و جمعی از فرماندهان و مدیران ظهر امروز  در شهرستان قروه برگزار گردید.

در این مراسم، سردار ضیاءالدین حزنی اظهار داشت:  امروز باید گفت مسئولان و مدیرانی که در راه و مسیر شهدا و آرمان های آنها حرکت می کنند نه تنها برای مردم عزیز و گرامی هستند، بلکه نزد خداوند خویش نیز پاداش خواهند داشت.

این مقام نظامی ادامه داد: امروز اگر می خواهیم که عزت ایران و اسلام حفظ شود باید در مسیر امام(ره)، مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی باشیم.

وی در ادامه سخنان خود گفت: خوشبختانه براساس اخباری که به ما می رسد سپاه بیت المقدس کردستان به ویژه سردار محمدحسین رجبی تلاش های بسیاری برای برگزاری کنگره شهدای این استان دارند.

گفتنی است که سردار حزنی در سخنرانی خویش، بخشی از وصیت نامه یکی از شهدای مدافع حرم از چهارمحال و بختیاری را برای حاضرین قرائت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha