پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر مقصود از بیانیه رهبری تحت عنوان گام دوم انقلاب را پیشرفت در همه امور و تحقق تمدن اسلامی به معنای حقیقی کلمه دانست و گفت: حوزه های علمیه در تحقق این امر رسالت سنگین و عظیمی را به عهده دارند و همچنانکه در تحقق انقلاب پیشگام بودند باید در تحقق گام دوم انقلاب نیز پیشگام باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از بوشهر،‌ حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، پیش از ظهر امروز در گردهمایی طلاب و روحانیون انقلابی استان بوشهر در مصلای جمعه بوشهر به موضوع «نقش حوزه های علمیه در تحقق گام دوم انقلاب» پرداخت و گفت: این چهل سال،‌ چهل سال تثبیت است و اکنون انقلاب اسلامی در چهله دوم باید به اعتلا برسد چراکه هر پدیده ای بعد چهل سال به اعتلا می رسد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر مقصود از بیانیه رهبری تحت عنوان گام دوم انقلاب را پیشرفت در همه امور و تحقق تمدن اسلامی به معنای حقیقی کلمه دانست و اظهار داشت: حوزه های علمیه در تحقق این امر رسالت سنگین و عظیمی را بر عهده دارند و همچون که در تحقق انقلاب پیشگام بودند باید در تحقق گام دوم انقلاب نیز پیشگام باشند.

امام جمعه بوشهر، حوزه علمیه را نسبت به ایجاد کارگروه‌ها و کمیسیون‌ها برای اجرای ابعاد مختلف پیام رهبری سفارش کرد و گفت: اطاعت از رهبری را واجب و تخطی از آن را گناه است و تنها راه صیانت، رشد و کمال نظام اسلامی و حوزه‌های علمیه در پیروی از مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری، به استقامت ۴۰ ساله انقلاب اسلامی مقابل دشمنان اشاره کرد و ابراز داشت: چهل سال است انقلاب در مقابل تهدیدهای سخت و نیمه سخت و سوء مدیریت‌های داخلی مقاومت کرده است و اگر بگوییم هیچ کاری در این ۴۰ سال صورت نگرفته، همین که ایستاده‌ایم نشان از عظمت انقلاب است. دشمنان در این 40 سال همواره خواستند انقلاب، ارزش ها و آرمان های ایران اسلامی نباشد ولی با این وجود مردم با هدایت امام راحل و مقام معظم رهبری این انقلاب را سرافراز نگه داشتند.

وی، انقلاب اسلامی را یک منظومه دانست و گفت: هرکس در این منظومه ایمان و مودّت و جهاد در راه داشته باشد از ارزش برخوردار خواهد بود و هرکس خود را از این منظومه جدا کند، از منظومه ارزشی رجال در منظومه انقلاب خارج خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری افزود: حضور در منظومه ولایت موجب مانایی انسان به عنوان یک شخصیت ارزشمند در طول تاریخ است و در شرایط کنونی ارزش هر کسی که در فضای جهان اسلام و بشریت قرار دارد این است که بدانیم در منظومه ولایت چه جایگاهی دارد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha