پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
 حجت الاسلام علیرضا عطایی مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور با تاکید بر اینکه فلسفه انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام(ره) و شهادت هزاران شهید برای احیاء فرامین قرآن و سیره اهل بیت(ع) بود، گفت: اجرای برنامه های ناهنجار فرهنگی، ترویج منکرات است.

 حجت الاسلام علیرضا عطایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» درکرمانشاه، ضمن عرض تسلیت بمناسبت شهادت پاسداران انقلاب اسلامی در حادثه زاهدان، با تمسک به آیه 104 از سوره مبارکه آل عمران، گفت: نباید پس از 40 سال از عمر شکوهمند انقلاب اسلامی، شاهد انجام منکرات و هنجار شکنی به اسم برنامه فرهنگی باشیم.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور با اشاره به اینکه دست اندرکاران و متولیان فرهنگی درکشور باید خود آمر به معروف و ناهی از منکر باشند، افزود: متاسفانه در آغازین روزهای دهه پنجم انقلاب به واسطه عدم تعهد شرعی برخی مسئولین، شاهد حرکت ناپسند و نامشروعی در شهرستان قصر شیرین و یکی از سواحل هرمزگان بودیم.

وی در ادامه با بیان اینکه چرا باید خاک قصر شیرین که آغشته به خون هزاران رزمنده دلاور ایرانی است مورد تاخت و تاز عده ای معلوم الحال قرار بگیرد، گفت: برخی از مسئولین ما با خود باختگی، دچار استحاله فرهنگی شده و نسبت به حفظ ارزش ها حساسیتی ندارند.

حجت الاسلام عطایی با اشاره به اینکه چرا به اسم آزادی بخوانید ولنگاری، کار منکر در نظام اسلامی بدون ترس و بدون نگرانی و رسما صورت می گیرد، اظهار کرد: اگر برخی از مسئولین  دغدغه حفظ ارزشهای دینی و انقلابی را داشتند به هیچ وجه اجازه حرمت شکنی را نمی دادند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور با بیان اینکه قابل تحمل نیست به خاطر غفلت از نسل جوان، به جای اسلامی شدن دانشگاه ها،مدارس و دبیرستانها، شاهد بد اخلاقی باشیم، گفت: اعتیاد و مصرف مواد مخدر و الکل به مدارس متوسطه و راهنمایی کشیده شده است.

وی با اشاره به اینکه جوانانی که انقلاب را حمایت کردند و در دفاع مقدس مردانه حماسه آفریدند، تربیت شدگان مسجد و منبر علمای متدین دانست و گفت: امروز اگر یک طلبه و روحانی بدون توقع مالی بخواهد در مدارس برای اقامه نماز برود به او اجازه نمی دهند.

 حجت الاسلام عطایی با ابراز نگرانی از اینکه چرا باید در مدارس دولتی برای مبلغین دینی شرط بگذارند که حرف سیاسی نزند، افزود: هرکس از احکام اسلام، نیروهای انقلابی و بیان حقایق و معارف دین بترسد بدون شک منافق است و فقط شهادتین را بر زبان دارد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور با اشاره به اینکه در روزگاری که جوانان عزیز پاسدار برای حفظ امنیت مرزها ایران اسلامی گروهی به شهادت می رسند، وظیفه ما سنگین تر خواهد بود، گفت: دفاع از امنیت فرهنگی وظیفه ای سخت تر است، چرا که نفوذ از این طریق بیشتر و مرموز تر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha