پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام موسوی فرد ، امام جمعه خرمشهر

حوزه/ حجت‌الاسلام موسوی فرد، به نقش محوری آیت‌الله موسوی جزایری در خوزستان اشاره کرد و گفت: ایشان در بین قبایل، عشایر و تیره‌های گوناگون خوزستان محبوب بوده و مردم خرمشهر به ایشان علاقه و ارادت قلبی دارند.

حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد، امام جمعه خرمشهر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به خدمات ارزشمند آیت‌الله موسوی جزایری، در استان خوزستان، اظهارداشت: ایشان از جمله اشخاصی  هستند که نمی‌توان به‌سادگی خدماتشان را شمارش کرد.

وی با اشاره به نقش آیت‌الله موسوی جزایری در جریان سازی‌های اوایل انقلاب، گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب که آیت‌الله موسوی جزایری به‌عنوان نماینده حضرت امام در خوزستان منصوب شدند، جریان سازی‌های گسترده‌ای را برای پیاده‌سازی اهداف و برنامه‌های انقلاب در خوزستان انجام دادند که نمود اصلی این‌ها در خطبه‌های نماز جمعه مشخص می‌شد.

امام جمعه خرمشهر، اقدامات امام جمعه اهواز در دوران دفاع مقدس را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: در دوران جنگ تحمیلی که بسیاری از شهرهای استان خوزستان در اختیار رژیم بعث بود، مبارزات آیت‌الله جزایری در خط مقدم جبهه زبانزد خاص و عام بود.

حجت‌الاسلام موسوی فرد، افزود: نماینده امام در خوزستان، علاوه بر اینکه به‌عنوان رزمنده در جنگ نظامی با دشمنان بودند، از تأسیس حوزه‌های علمیه غافل نشوند و امروزه اکثر عزیزانی که از فضلای استان خوزستان هستند از شاگردان آیت‌الله و پرورش‌یافتگان مکتب ایشان هستند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خرمشهر، تصریح کرد: طرح صالحین و مدارس امین تنها یکی از ابتکارات ایشان است که از استان خوزستان به سایر استان‌های کشور صادر شد.

امام جمعه خرمشهر با اشاره به خدمات ارزشمند آیت‌الله موسوی جزایری در شهرستان خرمشهر، اشاره کرد و گفت: ایشان در ایام اربعین و راهیان نور و سایر مناسبت‌های مهم، حضور فعال داشته و مشکلات مردم را حل می‌کنند.

حجت‌الاسلام موسوی، در پایان با تأکید بر اینکه آیت‌الله جزایری محور وحدت خوزستان هستند، اظهارداشت: ایشان در بین قبایل، عشایر و تیره‌های گوناگون خوزستان محبوب بوده و مردم خرمشهر به ایشان علاقه و ارادت قلبی دارند.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha