پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه بابلسر

حوزه/ حجت الاسلام قلی پور با بیان این که متأسفانه امروز به دلیل عدم مدیریت و نظارت دقیق در بازار شاهد یک آشفتگی در قیمت ها هستیم، تصریح کرد: نباید بگذاریم به دلیل ناکارآمدی برخی مسئولان کل نظام زیر سؤال برود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مازندران، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر امروز در دیدار جمعی از مسئولان این شهرستان با اشاره به توطئه و دسیسه دشمنان قسم خورده نظام و جنگ اقتصادی دشمن، بر لزوم هوشیاری مردم و مسؤولان در این برهه از زمان تأکید کرد.

وی با بیان این که در این برهه از زمان کشور در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار درد، افزود: باید با وحدت و همبستگی از این برهه حساس به سلامت عبور کنیم.

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که دشمن می کوشد با فشارهای اقتصادی زمینه را برای ایجاد یک نارضایتی عمومی در کشور فراهم کند، بیان داشت: ملت بزرگ ایران هوشیار است و فریب توطئه و تبلیغات دروغین بنگاه های رسانه های آنها را نخواهد خورد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که این تلاش دشمن پس از سال ها توطئه در سایر عرصه آغاز شده، افزود: هدف دشمن ایجاد آشفتگی در بازار و سوء استفاده از این فضای به وجود آمده جهت ضربه زدن به انقلاب اسلامی است.

امام جمعه بابلسر با تأکید بر این که امروز باید در راستای اجرای عدالت، افزایش سلامت جامعه و رضایت مندی مردم نیز تلاش شود، گفت: تأمین سلامت جامعه با نهادینه شدن نظارت همگانی و مسئولیت پذیری آحاد جامعه امکان پذیر خواهد بود.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که متأسفانه امروز به دلیل عدم مدیریت و نظارت دقیق در بازار شاهد یک آشفتگی در قیمت ها هستیم، تصریح کرد: نباید بگذاریم به دلیل ناکارآمدی برخی مسئولان کل نظام زیر سؤال برود.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که باید توجه داشتیم که دشمن تلاش می کند با پیدا کردن نقطه ضعف ها و برخی مشکلات آن را به کل چهل سال نظام ارتباط دهد، بیان داشت: این نهایت بی انصافی است که عملکرد ضعیف یک مسؤول را به کل نظام و انقلاب نسبت دهیم.

امام جمعه بابلسر با بیان این که امروز مسؤولان باید همه توان خود را در جهت رفع مشکلات معیشتی مردم به کار گیرند، خاطرنشان کرد: حضور حماسی ملت بزرگ ایران در 22 بهمن امسال حجت را بر همه مسؤولان تمام کرد.

حجت الاسلام قلی پور با تأکید براین که امروز دشمن همه توان خود را به کار گرفته تا ملت بزرگ ایران از مسیر انقلاب منحرف کند، افزود: مسؤولان باید با تلاش شبانه روزی خود از مشکلات و آلام مردم بکاهند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha