پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید‌سعید سید‌هاشمی مسئول خبرگزاری تسنیم در قم

حوزه/ دبیر اجرایی نخستین کنگره شهدای جبهه مقاومت از برپایی این کنگره در بهار سال آینده خبر داد و گفت: به دنبال معرفی چهره به چهره شهدا به عموم مردم در اماکن عمومی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، سید‌سعید سید‌هاشمی مسئول خبرگزاری تسنیم در قم و دبیر اجرایی نخستین کنگره شهدای جبهه مقاومت ضمن بازدید از بخش های رسانه رسمی حوزه، در نشستی  با سردبیر خبرگزاری حوزه، به برنامه های « نخستین کنگره شهدای جبهه مقاومت با محوریت شهدای لشگر فاطمیون» اشاره کرد و گفت:  مقدمات کنگره از چند ماه پیش آغاز شد و دبیرخانه آن شکل گرفت و به دنبال برگزاری کنگره‌ای با هدف تأثیرگذاری و کادرسازی از اقشار مختلف مردم  تا جامعه نخبگانی هستیم.

وی با بیان این که به 23 عنوان برنامه برای کنگره رسیده ایم، افزود: در این راستا 10کمیته تشکیل شد که از جمله آنها، کمیته حوزوی  و کمیته رسانه است.

دبیر اجرایی نخستین کنگره شهدای جبهه مقاومت، برگزاری میزگردهای تخصصی و نشست‌های رسانه‌ای، نشست‌های عمومی و کرسی‌های آزاداندیشی، تولید محتوا و جریان سازی در فضای مجازی از برنامه‌های این کنگره برشمرد و بیان کرد:230شهید مدافع حرم از لشگر فاطمیون هستند که عمدتا از  افراد نخبه و روحانی می باشند.

وی با بیان این که برای فرهنگ سازی نام شهدای مدافع حرم لشگر فاطمیون را «مهاجرین مجاهد» نامگذاری کردیم، بیان داشت: یکی از برنامه های این کنگره، مراسمی بود که برای 650نفر از خانواده های شهدای مدافع حرم فاطمیون   در قم برگزار شد.

سید‌هاشمی به دیگر برنامه‌های متنوع این کنگره برای اقشار مختلف جامعه اشاره کرد و گفت: کارمندان، جامعه کارگری،دانش آموزان، دانشجویان،‌ورزشکاران و بانوان، برگزاری مسابقات شهدای جبهه مقاومت، فضاسازی‌ در نقاط مختلف شهر از جمله اماکن عمومی و تجاری، شهرک‌های صنعتی استان و مراکز بین‌راهی و ورودی شهر صورت می‌گیرد، همچنین به دنبال معرفی چهره به چهره شهدا به عموم مردم در اماکن عمومی هستیم.

مسئول  خبرگزاری تسنیم  در قم بیان داشت: فاز اول کنگره شهدای جبهه مقاومت، شهدای فاطمیون هستند که پایان اردیبهشت و یا اوایل خرداد ماه 1398در قم برگزار خواهد شد.

درادامه این نشست، حسن صدرایی عارف سردبیر خبرگزاری حوزه و رئیس مجمع بسیج رسانه استان قم نیز اقدامات برای تجلیل از شهدای جبهه مقاومت از ملیت های مختلف را بسیار با اهمیت برشمرد و بر تهیه تاریخ شفاهی این برهه مهم تاریخی از طریق گفت و گو با رزمندگان و خانواده شهدا تاکید نمود و اعلام کرد: خبرگزاری حوزه آمادگی دارد تا میزبان خانواده های شهدای مدافع حرم باشد و از ایشان تجلیل نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha