پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شورای پژوهش حوزه علمیه خواهران رودسر

حوزه/ در جلسه شورای پژوهشی مدرسه علمیه خواهران فاطمیه سلام الله علیها شهرستان رودسر، راهکارهای ارتقای سطح پژوهش طلاب بررسی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در گیلان، جلسه شورای پژوهشی مدرسه علمیه خواهران فاطمیه سلام علیها شهرستان رودسر، با حضور حجت الاسلام حبیبی، مدیر حوزه علمیه گیلان، حجت الاسلام روحانی امام جمعه رودسر، حجت الاسلام راشدی امام جمعه شهرستان صومعه سرا، خانم پور ابراهیم مدیر مدرسه و تعدادی از اساتید تشکیل شد.

منتصری، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران رودسر در گفتگو با خبرنگار «حوزه» با اشاره به جایگاه مهم و ضرورت توجه به پژوهش در حوزه های علمیه تصریح کرد: در شرایط فعلی جامعه جهانی، بدون توجه جدی به مقوله پژوهش و تولید علم نمی توان پیشرفت قابل توجهی در مسیر ترسیم شده برای حوزه های علمیه متصور شد و به همین دلیل است که مقام معظم رهبری و سایر متفکران حوزه در این حد مصرّ به انجام فعالیت های با برنامه و سازماندهی شده در مراکز علمی و حوزوی هستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این نشست تبادل نظر درخصوص راهکارهای ارتقای سطح کیفی پژوهش حوزه علمیه رودسر و همچنین بررسی و تصویب عناوین پیشنهادی طلاب جهت ارائه مقالات پژوهشی بود که با حضور اعضای شورای پژوهشمدرسه فاطمیه(س)، اساتید داور و راهنما و مدیریت محترم استان به انجام رسید.

معاون پژوهش مدرسه علمیه فاطمیه سلام الله علیها رودسر تصریح کرد: در این جلسه هرکدام  از اعضای شورا و اساتید، نظرات خود را درخصوص چگونگی تقویت سطح کیفی تحقیقات پایانی طلاب خواهر و جهت دهی و بررسی موضوعات پیشنهادی طلاب پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha