جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام کلانتری

حوزه/اسفندیار رستم زاد، مدیر کل آموزش و پرورش با صدور حکمی حجه الاسلام محسن کلانتری را به سمت سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان ایلام منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه ستاد همکاری ها، با حکم اسفندیار رستم زاد، حجه الاسلام محسن کلانتری سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش استان ایلام شد.

اسفندیار رستم زاد ،مدیر کل آموزش و پرورش با صدور حکمی حجه الاسلام محسن  کلانتری را به سمت سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان ایلام منصوب کرد.

در بخشی از حکم انتصاب حجت الاسلام کلانتری  آمده است؛ نظر به تعهد، شایستگی و کارایی شما در امر تعلیم و تربیت، جناب‌عالی را به‌عنوان سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش استان منصوب می‌شوید.

امید است  با نصب العین قرار دادن وصایای حضرت امام خمینی(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و تحقق اهداف دولت کریمه‌ی اسلامی مبتنی بر رعایت اصول قانون مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید برابر ضوابط و شرح وظایف محوله  موفق باشید.

گفتنی است، حجت الاسلام محسن کلانتری دارای مدارک تحصیلی کارشناس ارشد فقه و حقوق اسلامی و دکترای فقه و حقوق تطبیقی می‌باشد و مسئولیت‌هایی از جمله، مسئول تبلیغات اسلامی شهرستان دره شهر، مسئول امور فرهنگی فرمانداری ایلام، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام و عضویت در ستادهای مختلف فرهنگی و اجتماعی را در کارنامه خود دارد.

یکی از وظایف معاونان پرورشی و فرهنگی ادارات کل آموزش و پرورش دبیری کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش است.

 

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha