جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 481217
۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶
اخبار کوتاه

حوزه/ برگزاری جلسه مشاوره عمومی برای طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) ارومیه تا تجلیل از استاد پیشکسوت مدرسه علمیه ماکو، و ... بخشی از اخبار فرهنگی آذربایجان‌غربی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام علی جباری، شامگاه سه‌شنبه در مراسم شام غریبان حضرت ام البنین(س) که در مسجد قمر بنی‌هاشم شهرستان تکاب برگزار شد، اظهار داشت: روز وفات حضرت ام البنین (س) بنام روز تکریم مادران و همسران شهدا نام‌گذاری شده است، مادرانی که در دامن خودشان هر یکی عباس‌هایی تربیت کردند که راه عباس را رفتند و عباس گونه شهید شدند و با شجاعت خودشان اسلام را زنده نگه داشتند.

وی ادامه داد:زندگی حضرت ام البنین ویژگی‌ها‌ی ممتازی داشت که ادب، وفا، فضايل اخلاقي، کمالات انساني، نيروي ايمان، ثبات و پايداري، شکيبايي و بردباري، بصيرت و دانايي، نطق و سخنداني او را به شايستگي بانوي بانوان کرده بود و در وصف این زن بزرگ همین بس که فرزندی در دامنش تربیت کرده که حضرت زهرا(س) در قیامت با دستان او به صحنه محشر برای شفاعت امت پیامبر می‌آید.

علمای شیعه و سنی اجازه استفاده‌ انتخاباتی از دین و مذهب را نخواهند داد

امام جمعه قوشچی در جلسه‌ فعالین فضای مجازی و رسانه‌ای بخش انزل، گفت: روحانیون شیعه و سنی بخش انزل به هیچ عنوان اجازه نخواهند داد عده‌ای در بخش انزل از دین و مذهب به عنوان ابزاری برای جمع آوری رای انتخاباتی استفاده کنند.

حجت الاسلام حیدر عباسی اضافه کرد: انتظار می‌رود فعالین فضای مجازی و اصحاب رسانه نیز این اجازه را به برخی افراد ندهند تا از رسانه‌های انزل به عنوان ابزار انتخاباتی استفاده شود.

تجلیل از استاد مدرسه علمیه ماکو

طلاب، اساتید و مسئولین مدرسه علمیه‌ امام خمینی (ره) ماکو با حضور در منزل حجت الاسلام غلا‌محسین اصغری از زحمات چندین ساله‌‌ی ایشان به عنوان استاد مدرسه‌ علمیه ماکو تجلیل کردند.

برگزاری جلسه مشاوره‌ عمومی

جلسه مشاوره‌ عمومی با موضوع جلوه‌های اخلاقی و تربیتی سوره‌ مبارکه‌ نور با حضور خانم ترلان رحیمی در سالن اجتماعات مدرسه‌ی علمیه‌ی الزهرا(س) ارومیه برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha