شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام علیرضا نجیمی ، دبیر ستاد جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان یزد

حوزه/ دبیر ستاد جبهه فرهنگی مردمی انقلاب اسلامی یزد با بیان اینکه بانوان امروز باید «ام البنین» زمان خود باشند، گفت: وحدت و یکپارچگی مهمترین راه برای عبور از مشکلات کنونی کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، حجت الاسلام علیرضا نجیمی، دبیر ستاد جبهه فرهنگی مردمی انقلاب اسلامی یزد، شب گذشته در یادمان شهدا و زنان ایثارگر شهرستان میبد با بیان اینکه دشمن در طول چهل سال گذشته، تلاش های بسیاری در جهت نابودی انقلاب و اسلام و ارزش ها کرد، گفت: وظیفه ما در این برهه حساس، صیانت از ارزش ها و انقلاب است.

وی خاطر نشان کرد: ما برای اینکه این انقلاب ارزشمند را داشته باشیم شهدای بسیاری تقدیم کردیم که جای بسی تقدیر و تشکر از خانواده های این عزیزان دارد که در این مسیر تلاش ها و زحمات بسیاری را متحمل شدند.

حجت الاسلام نجیمی به راه های صیانت از انقلاب و نظام اشاره کرد و افزود: یکی از مهمترین راه هایی که می توان در راستای حفاظت از جمهوری اسلامی به کار بست، وحدت و یکپارچگی و دوری از اختلافات است.

دبیر ستاد جبهه فرهنگی مردمی انقلاب اسلامی یزد در ادامه با اشاره به اینکه بانوان باید  «ام البنین» زمان خود باشند اضافه کرد: بانوان امروز هم می توانند با تربیت و پرورش فرزندان جهادگر و انقلابی، کاری را انجام دهند که در هشت سال جنگ تحمیلی صورت گرفت.

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه الگوی ما حضرت خدیجه کبری(س) است، گفت: ما امت واحده ای هستیم و باید بدانیم وقتی منیت ها و محله گرایی را کنار بگذاریم و راه و هدف مان یکی باشد آن وقت باید منتظر باشیم که اهداف و آروزی انبیا و اولیاء تحقق یابد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha