جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ابراهیمی

حوزه/ حجت الاسلام ابراهیمی گفت: یک هزار و ۲۷۸ نفر از شهرستان خمینی شهر در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم شرکت می کنند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره اوقاف، حجت الاسلام  رضا ابراهیمی، در جمع خبرنگاران  اظهار کرد: براساس هماهنگی های به عمل آمده امسال آزمون حفظ و مفاهیم با همکاری اداره ارشاد و فرهنگ و اسلامی و آموزش و پرورش همزمان با سراسر کشور، روز پنجشنبه 9 اسفند ماه در دو نوبت برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: در همین راستا امسال 1278 نفر از شهرستان خمینی شهر در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم ثبت نام کردند که از این تعداد 947 از شرکت کنندگان خانم و 331 نفر نیز آقا هستند و 904 نفر از 1278 نیز در آزمون کتبی و مابقی نیز در رشته های شفاهی شرکت می کنند که آزمون کتبی این رویداد بزرگ قرآنی در حسینیه ثارالله خمینی شهر برگزار می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی شهر ادامه داد: نوبت اول آزمون کتبی در رشته های حفظ کل، حفظ 20 جزء، حفظ 15 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 5 جزء، حفظ 3 جزء اول قرآن، حفظ جزء اول قرآن، حفظ جزء 30 قرآن در سه سطح یک، دو و سه و حفظ سوره های منتخب ملک و واقعه برگزار می شود و نوبت دوم آزمون نیز در رشته های مفاهیم صحیفه سجادیه، معارف و حفظ احادیث نهج البلاغه، تفسیر قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، مفاهیم نهج البلاغه و مفاهیم و حفظ موضوعی قرآن کریم و تدبر در قرآن کریم برگزار می شود.

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه اضافه کرد: آزمون شفاهی نیز از شنبه 11 اسفند لغایت 18 اسفند ماه توسط مربیان قرآنی شهرستان برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha