جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سیدجلال حسینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: رسانه های داخلی ما به جای تقابل با این همه هجمه اخبار و گزارش های ضد انقلاب اسلامی به دعواهای سیاسی مشغول شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدجلال حسینی، صبح امروز در نشست بصیرت افزایی با طلاب مدرسه علمیه امام باقر(ع) کامیاران اظهار داشت: امروز همه ما در عصری زندگی می کنیم که در کمترین زمان ممکن اطلاعات تمام دنیا را دور می زند.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) کامیاران گفت: لذا همه افراد جامعه به ویژه کسانی که در  بحث تبلیغ و تحقیق فعال هستند باید نسبت به این امر حساس باشند.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه طلاب امروز نیازمند آشنایی و تسلط بر فن آوری های جدید هستند، تاکید کرد: روحانیون وطلاب که نقش کلیدی و حساس تبلیغ در جامعه را در اختیار دارند باید با وسایل ارتباط جمعی به صورت کامل آشنا باشند.

حجت الاسلام حسینی در ادامه سخنان خود گفت: البته ورود به این فضا بدون خطر و ریسک نخواهد بود، لذا باید گفت رسانه دارای دو لبه است که در صورت استفاده نادرست از آن می تواند بسیار مخرب باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت شدید رسانه ها و کانالهای مخالف و معاند نظام اشاره داشت و افزود: در حال حاضر تعداد رسانه هایی که از سوی کشورهای دشمن تامین و ساپورت مالی می شوند تا علیه انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت قرار بگیرند بسیار فراوان شده است ولی ما در داخل کشور چه کار کرده ایم؟!

مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) کامیاران تصریح کرد: باید اذعان کرد که رسانه های داخلی ما به جای تقابل با این همه هجمه اخبار و گزارش های ضد انقلاب اسلامی به دعواهای سیاسی مشغول شده اند.   

این استاد حوزوی رسانه های داخلی را به تعهدمداری بیشتر در حوزه حفظ دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی دعوت کرد و بیان داشت: بی شک کسانی که در آن سوی مرزها با حرف های شیرین ما را مشغول خود کرده اند نه تنها دوست نیستند بلکه غارتگران ثروت، فرهنگ و باورهایمان هستند.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) کامیاران در پایان سخنان خود گفت: ان شاء الله این مدرسه علمیه بتواند در بحث سواد رسانه ای و آشنایی با فضای مجازی از اساتید برجسته کشوری و استانی دعوت به عمل بیاورد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha