پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نهضت روشنگری انزلی

حوزه/ نشست بصیرتی با عنوان «نهضت روشنگری» توسط مدرسه علمیه فاطمیه سلام الله علیها بندرانزلی و با همکاری سازمان بسیج طلاب و روحانیون، در سالن جلسات این مدرسه علمیه و با حضور طلاب و جمعی از خواهران بسیجی شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از گیلان، نشست بصیرتی با عنوان «نهضت روشنگری» توسط مدرسه علمیه فاطمیه(سلام الله علیها) بندرانزلی و با همکاری سازمان بسیج طلاب و روحانیون، در سالن جلسات این مدرسه علمیه و با حضور طلاب و جمعی از خواهران بسیجی شهرستان برگزار شد.

در این نشست، منصور قربانی کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی ضمن تبیین خیانت هایی که دو خاندان بنی امیه و بنی عباس مرتکب شدند، خاطرنشان کرد: فتنه های عصر کنونی، ادامه همان فتنه هایی است که توسط دستگاه حکومت های ظالم در تاریخ رخ داده است.

وی افزود: سیاست بنی امیه و بنی عباس بر این مبنا پایه گذاری شده بود که با سبّ اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، عظمت معنوی آنان را در جامعه کم رنگ کرده و در نهایت از بین ببرند و امروز دقیقاً این برنامه و تفکر در میان دشمنان اسلام و دستگاه رسانه ای غرب، برای از بین بردن شکوه و عظمت حکومت های اسلامی کاملا مشهود است.

این کارشناس سیاسی با اشاره به حمله تروریستی سیستان و بلوچستان که منجر به شهادت تعدادی از پاسداران انقلاب اسلامی گشت، تصریح کرد: هدف دشمن از اجرای این فتنه ها و حملات تروریستی، همانطور که در طول تاریخ به کرّات شاهد آن بوده ایم، تضعیف روحیه مردم متدیّن برای دست کشیدن از انقلابی گری و پشت کردن به آرمان های حکومت اسلامی است.

قربانی ادامه داد: با وجود همه توطئه هایی که دشمنان اسلام و استقلال این کشور انجام میدهند، مردم عزیز ما هوشیار و پشتیبان ولایت اند که نمونه با شکوه و بی نظیر آن را در ۲۲ بهمن امسال نیز شاهد بودیم. ان شاءالله به زودی و با همت غیورمندان سپاه پاسداران اسلامی و سربازان گمنام امام زمان(عج) در داخل و خارج از مرزهای ما، جواب دندان شکنی به گروه های معاند و گمراهی که مسئول اقدامات خونین اخیر بوده اند، داده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: خاورمیانه نیز به مانند فدک که توسط غاصبین غصب شد، همواره مورد توجه استعمارگران و مستکبران غربی بوده است، که البته با روشنگری های مقام معظم رهبری و قدرت انقلاب اسلامی، هرگز به این منطقه مسلط نخواهند شد.

در پایان این جلسه، منصور قربانی که از جانبازان دفاع مقدس نیز هست، و همچنین سایر شرکت کنندگان در این نشست، از نمایشگاه «چهل سال مقاومت» مدرسه علمیه فاطمیه سلام الله علیها بازدید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha