سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سرهنگ احمد بیطرفان

حوزه/ جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) استان قم از اعزام سالانه بیش از ۲۱ هزار نفر از مردم قم به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور در قالب کاروان راهیان نور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سرهنگ پاسدار احمد بیطرفان پیش از ظهر امروز طی سخنانی در جلسه ستاد راهیان نور استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: راهیان نور به عنوان یک برنامه مهم سالیانه به لطف الهی سال به سال با استقبال بیشتر مردم و خانواده ها و به خصوص نسل جوان همراه بوده و در این سال ها معمولاً بیش از 21 هزار نفر از استان قم به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام شده اند.

وی افزود: امسال بیش از پنج هزار دانش آموز و نیز حدود سه هزار دانشجو از استان قم به راهیان نور رفتند و البته این در حالی است که بیشتر اعزام ها به راهیان نور مربوط به تعطیلات نوروزی می شود.

جانشین فرمانده سپاه استان قم همچنین گفت: نهادها و دستگاه‌های مختلف استان برای اعزام شهروندان قمی به برنامه راهیان نور مشارکت کرده اند که البته سطح این مشارکت متفاوت بوده و ما تقاضا داریم که سال به سال این همکاری ها و تعاملات افزایش یابد، چرا که مقام معظم رهبری نسبت به برکات و دستاوردهای راهیان نور در کل کشور تاکید بسیاری دارند.

وی در ادامه صحبت های خود با اشاره به ثبت و سازماندهی 153 گروه جهادی در سطح استان قم، بیان داشت: خوشبختانه در حال حاضر اردوهای جهادی به یک برنامه ثابت و پربرکت سالیانه تبدیل شده اند و در ایام نوروز امسال نیز 110 گروه جهادی در داخل و خارج از استان به فعالیت های خدمت رسانی و محرومیت زدایی می پردازند.

۳۱۳/۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha