پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
یک جوان مسلمان در حمله اسلام هراسی در ایندیانا کشته شد

حوزه/ به گفته شاهدان عینی یک جوان مسلمان در حمله اسلام هراسی در یکی از جاده های ایندیانا، با شلیک های متعدد گلوله به قتل رسیده است، پلیس این اتهام قتل با انگیزه خشم جاده ای را در نظر گرفته است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری«حوزه» به نقل از splinternews، به گفته شاهدان عینی یک جوان مسلمان در ایالت ایندیانای آمریکا در یک حمله اسلام هراسی کشته شده، با این حال قاتل وی به جرم نفرت محور محکوم نشده و با وجود اینکه شاهدان گفته اند که وی پیش از به قتل رساندن قربانی، فریادهای ضداسلامی سر می داده، اما طبق قانون این ایالت اتهام وی قتل با انگیزه «خشم جاده ای» در نظر گرفته می شود.

به گزارش پلیس شب شنبه، 16 فوریه، داستین پاسارلی، 33 ساله در یک حادثه خشم جاده ای با مصطفی ایوبی درگیر شده و به ضرب گلوله او را به قتل رسانده است.

دوستان ایوبی که شاهد تیراندازی بوده اند گفته اند که پاسارلی با وی برخورد کرده، او را مورد اهانت نژادی و مذهبی قرار داده و عباراتی چون «به کشور خودت برگرد» و «خارجی» به کار برده است، سپس با چراغ قوه به روی او نور انداخته و در ادامه با شلیک چندین گلوله این جوان مسلمان را به قتل رسانده است. قربانی در لحظه حادثه مسلح نبوده و سعی داشته از دست متهم بگریزد اما وی دو مرتبه نیز از پشت به او شلیک کرده است که سبب مرگ فوری قربانی شده است.

عثمان اشرف یکی از دوستان این جوان به خبرنگاران ملحی گفته که فرد ضارب عبارت های های ضدمسلمانی به کار برده، به پیامبر اسلام اهانت کرده و قربانی را نیز خارجی خطاب می کرده است.

این درحالی است که ایوبی یک شهروند آمریکایی می باشد که در سال 2001 به این کشور آمده و فارغ التحصیل رشته تجارت از مدرسه کلی دانشگاه ایندیانا می باشد.

در بیانیه منتشر شده توسط خانواده ایوبی آمده است که فرزند آنان به این سبب جان خود را از دست داده که متهم باور داشته او به آمریکا تعلق ندارد و یک خارجی محسوب می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha