جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: با توجه به شرایط کنونی، امروز وقت خدمت به مردم و ایستادن در مقابل افرادی که می خواهند مردم را نابود کنند، است.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، در جمع خادمیاران رضوی استان، اظهار کرد: زندگی همه ائمه(ع) و به خصوص امام رضا(ع) وظیفه و تکلیف همه ی ما را مشخص کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه توحید خالص زمانی به حقیقت تبدیل می شود که شرایط آن از جمله شرط سیاسی مهیا گردد، خاطر نشان کرد: باید جریان توحیدی در جامعه جاری شود، زیرا اگر وارد شریان های شرک، خود پسندی و دنیا پسندی شود، چیزی عاید مردم نمی شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه شیعیان حضرت رضا(ع)، باید سیره حضرت را دنبال کنند، تصریح کرد: امام یعنی پیشوا و شیعه یعنی پیرو، لذا هر فردی که به فرمایشات امام عمل کند و به آن جامه عمل بپوشاند می تواند خود را پیرو امام بداند.

وی با اشاره به اینکه موضع امام در مقابل اشرافی گری آن زمان، موضعی مردمی و الهی بود، مطرح کرد: شیعه امام رضا(ع) باید آگاه، مسلط بر مبانی، هوشیار و پاسخگو باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان داشت: ظرفیت امروز چه در خصوص مواردی که به آستان قدس برمی گردد و چه از لحاظ ایمان مردم، ظرفیت بسیار وسیعی است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان کرد: با توجه به شرایط کنونی، امروز وقت خدمت به مردم و ایستادن در مقابل افرادی که می خواهند مردم را نابود کنند، است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان گفت: خدمات بی شائبه ای در سطح کشور در حال انجام است اما باید دانست که هنوز اول کار است.

 

انتهای پیام/ط

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha