چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: امروز رسانه ها، صدا و سیما و فضای مجازی امکانات خوبی را برای مبلّغین دین فراهم ساخته اند.

به گزار ش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، ظهر امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه فاطمیه خواهران قزوین، گفت: امروز رسانه ها، صدا و سیما و فضای مجازی امکانات خوبی را برای مبلغین دین فراهم ساخته اند.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: در مسیر تعلیم و تعلم سختی هایی وجود دارد و راهی جز مبارزه با این مشکلات وجود ندارد و با استفاده از امکانات ناچیز می توان کارهای بزرگی انجام و به سرانجام رساند.

وی خاطرنشان کرد: در زمان گذشته علمای بزرگ برای پیدا کردن یک روایت باید کتاب های زیادی را مطالعه می کردند، ولی الان روایت های ائمه معصومین(ع) و حتی کتاب های فقهی، اصولی، ادبیات، منطق، فلسفه و ... در یک لوح های فشرده گنجانده شده با جستجوی یک واژه بسیاری از روایات و منابع را در دسترس محققان  و مبلغان قرار می دهد.

استاد حوزه علمیه قزوین خطاب به طلاب جوان،  بیان کرد: شما طلاب باید از فرصت ها و امکانات به بهترین نحو استفاده کنید تا در آینده دچار خسران و پشیمانی نشوید.

انتهای پیام

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha