شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام حمید بهرامپور

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: متاسفانه با توجه به ضریب نفوذ دیش های ماهواره در منازل مردم و نیز افزایش استفاده از شبکه های مجازی، انسان امروزی به طور قابل محسوسی معنویات را به فراموشی سپرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام حمید بهرامپور، ظهر امروز در جمع طلاب مدرسه سفیران هدایت شهرستان بیجار، اظهار داشت: علم بی عمل همانند تقوای به عمل است که هر دو ارزش و بهایی ندارند.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار با اشاره به اینکه صیقل روح انسان نیازمند ممارست، عبادت، خداترسی و... می باشد، گفت: تاریخ بشریت ثابت کرده است که عالمان و دانشمندان بی تقوا سرانجام به پوچی می رسند و عکس این قضیه نیز ثابت شده است.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه طلاب باید در دوران تحصیل خود در مدارس علمیه نگاه جامع ای داشته باشند، گفت: آموزش، تهذیب و پژوهش سه رکن اصلی دوران طلبگی همه شما باید باشد.

حجت الاسلام بهرامپور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: خداوند سعادت طلبگی را به هر کسی نمی دهد و اکنون که شما در این مکان تحصیل می کنید از برکات الهی و وجود نازنین آقا آمام زمان (عج) است.

وی در ادامه سخنان خود با اذعان به اینکه افکار و عقاید مردم به شدت تحت تاثیر ماهواره و فضای مجازی قرار گرفته است، اظهار داشت: متاسفانه با توجه به ضریب نفوذ دیش های ماهواره در منازل مردم و نیز افزایش استفاده از شبکه های مجازی، انسان امروزی به طور قابل محسوسی معنویات را به فراموشی سپرده است، لذا باید در استفاده از گوشی های همراه، اینترنت و... بسیار دقیق عمل کنیم.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار در ادامه اظهار داشت: شما طلاب باید بتوانید با علم آموزی کامل و تسلط به علوم جاریه بتوانید در جامعه نقش یک مبلغ، آمر و ناهی کاملا مسلط به اصول اسلامی را ایفا کنید، زیرا امروزه جامعه به شدت نیازمند روحانیت و بازگشت به معنویت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha