پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ تکریم از مادران و همسران شهدا در مجتمع ایثار بیرجند

حوزه/ امام جمعه شهرستان بیجار گفت: از مسئولان و مدیران درخواست داریم که توجه بیشتری به خانواده های شهدا، ایثارگران ، جانبازان ، آزادگان و... داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزای«حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام علی مرادی، ظهر امروز در جمع خانواده های شهدا، ایثارگران، آزادگان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان بیجار اظهار داشت: اگر امروز در ایران شاهد امنیت پایدار هستیم، مرهون ایثاگری های شهداست.

امام جمعه شهرستان بیجار در ادامه سخنان خود تاکید کرد: قدر و منزلت خانواده های شهدا در جامعه بسیار است و حق بزرگی بر گردن یکایک ملت ایران دارند.

وی، شهیدان را انسان های وارسته و خدایی توصیف کرد و گفت: نثار جان خود برای دفاع از خاک، دین و میهن کار آسانی نیست که هر کسی از عهده آن برآید، ولی شهیدان ما توانستند که این ایثار و از خودگذشتگی را انجام دهند.

حجت الاسلام مردی ادامه داد: از مسئولان و مدیران درخواست داریم که توجه بیشتری به خانواده های شهدا، ایثارگر، جانباز، آزاده و... داشته باشند.

امام جمعه بیجار در بخش دیگری از سخنان خود گفت: متاسفانه برخی افراد در جامعه به اشتباه فکر می کنند که خانواده های شهدا و... در رفاه خوبی به سر می برند، در حالی که اینگونه نیست و خانواده های شهدای بسیاری در سطح شهرستان بیجار و حتی کردستان داریم که از اولین امکانات زندگی محروم هستند.

وی در ادامه به صبر و استقامت مادران شهید اشاره کرد و گفت: تحمل دوری فرزند برای مادر امری سخت و غیرممکن نیست، ولی مادران شهدا با تکیه بر مشیت الهی توانسته اند که این مصیبت و دوری را تحمل نمایند که این در جای خود قابل ستایش است.

امام جمعه بیجار گفت: فرزندان شهدا باید برای اینکه جای پدران آنها خالی نباشد، در زندگی خود مسیر شایسته و در خور فرزند یک شهید داشته باشند، زیرا جامعه حساب ویژه ای روی فرزندان شهدا باز کرده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha