جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
میناپور

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان از انعقاد تفاهم نامه همکاری حوزه علمیه با اداره کل محیط زیست این استان خبر داد .

حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، از انعقاد تفاهم نامه همکاری حوزه علمیه لرستان با اداره کل محیط زیست این استان خبر داد و با اشاره به اینکه مبلغان و طلاب نقش بسزایی در فرهنگ سازی حفاظت و صیانت از عرصه های طبیعی و جنگلی دارند، گفت: مبلغان با تبلیغ مستمر خود در محافل گوناگون آموزه های اسلامی برای صیانت از عرصه های زیست محیطی در بین مردم را تبیین و تشریح می کنند .

وی با بیان اینکه با فرا رسیدن فصل بهار و افزایش سفرهای مردمی به دامان طبیعت، صیانت از عرصه های زیست محیطی و جنگلی ضروری است، بیان داشت: در این خصوص مبلغان اصول و راهکارهای حفاظت از این مواهب خدادادی را در بین مردم تبلیغ و تبیین می کنند .

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه مبلغان با عنوان سفیران انفال فعالیت تبلیغی خود را برای صیانت از عرصه های طبیعی و زیست محیطی انجام می دهند، خاطر نشان کرد: سفیران انفال علاوه بر صیانت از عرصه های طبیعی و زیست محیطی مصرف بهینه آب و فواید بهینه این نعمت الهی و همچنین جلوگبری از صید و شکار بی رویه را هم برای مردم بیان می کنند .

حجت الاسلام والمسلمین میناپور همچنین ازانعقاد تفاهم همکاری حوزه علمیه لرستان با پردیس دانشگاه علامه طباطبایی فرهنگیان این استان خبر داد و گفت: حوزه علمیه استان لرستان آماده اعزام اساتید حوزه برای تدریس آموزه های اخلاقی و تربیتی به دانشگاه فرهنگیان است .

وی با اشاره به اینکه رسالت حوزه علمیه و معلمان برای تعلیم و تربیت نسلی مومن و انقلابی مشترک است، اظهار داشت: امید می رود با همکاری های مستمر و هدفمند این دو نهاد بتوانیم در تربیت نسلی مومن،موحد ،انقلابی و پویا برای خدمت به نظام جمهوری اسلامی گام برداریم .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha