جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معاون امور طلاب حوزه علمیه مازندران

حوزه/ حجت الاسلام تقی زاده به بیانیه مهم گام دوم مقام معظم رهبری اشاره کرد و آن را یک راهبرد مهم برای پیشرفت همه جانبه کشور در عرصه های مختلف دانست و گفت: مسئولان و مدیران کشور باید همه توان خود را برای تحقق مطالبات و منویات مقام معظم رهبری به کار گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مازندران، حجت الاسلام محمد جواد تقی زاده، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران، امروز در نشست بصیرتی که با حضور جمعی از طلاب و روحانیان، که در مدرسه علمیه مسجد جامع نکا برگزار شد به پیشرفت های انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر اشاره کرد و آن را مرهون رهنمودهای مقام معظم رهبری و حضور در صحنه ملت ایران دانست.

وی با بیان این که مردم با بصیرت کشورمان در سخت ترین شرایط پشتیبان انقلاب اسلامی بوده اند، افزود: این مردم در جشن چهل سالگی انقلاب چنان حماسه عظیمی خلق کردند که حتی دشمنان نیز به این حضور اذعان دارند.

حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به این که با اشاره به این که امروز کشورمان در همه عرصه ها و بخش ها به یک قدرت جهانی تبدیل شده است، گفت: مسئولان و مدیران کشور در شرایط امروز جامعه باید همواره گوش به فرمان رهبری انقلاب باشند تا بتوانند به راحتی از مشکلات عبور کنند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران با بیان این که با تفکر انقلابی و مدیریت جهادی می توان همه مشکلات را پشت سر گذاشت، بیان داشت: یکی از رموز پیروزی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس نیز همین تفکر ناب بوده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه امروز برخی ها تلاش می کنند تفکر انقلابی و مدیریت جهادی را در کشور کمرنگ کنند، افزود: با تکیه بر تفکر ارزشمند و اصیل انقلابی دشمن هیچ گاه به اهداف و نقشه های خود دست نخواهد یافت.

حجت الاسلام تقی زاده در ادامه سخنان خود به بیانیه مهم گام دوم مقام معظم رهبری اشاره کرد و آن را یک راهبرد مهم برای پیشرفت همه جانبه کشور در عرصه های مختلف دانست و خاطرنشان کرد: مسئولان و مدیران کشور باید همه توان خود را برای تحقق مطالبات و منویات مقام معظم رهبری به کار گیرند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران با بیان این که مقام معظم رهبری اشراف بسیار خوبی نسبت به اوضاع منطقه و جهان دارند، افزود: تدابیر و رهنمودهای ایشان در طی این سال ها موجب رشد و تعالی کشور در بخش های مختلف شده است.

وی با اشاره به این که امروز کشورمان پیشرفت خود در عرصه های مهم و راهبردی را مدیون و مرهون هدایت های مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: مسؤولان کشور نیز باید در مقام عمل مطیع رهبری انقلاب باشند تا شاهد شکوفایی و بالندگی کشور در همه حوزه ها باشیم.

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که انقلاب اسلامی ایران گام نخست خود را با موفقیت و پیشرفت های چشمگیری پشت سر گذاشته است، گفت: حال که گام دوم انقلاب با پیام و بیانیه مقام معظم رهبری آغاز شده است باید تلاش شود تا از همه ظرفیت های موجود به منظور رفع موانع و پیشرفت کشور بهره گرفته شود.

استاد حوزه علمیه مازندران در بخش پایانی سخنان خود با تأکید براین که حوزه های علمیه و روحانیت نیز همواره پشتیبان و همراه انقلاب اسلامی بوده اند، افزود: امروز نیز حوزه و روحانیت خود را ملزم می داند که در جهت تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب تلاش همه جانبه کند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha