چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مرکز تخصصی

حوزه/ نشست سیاسی با موضوع «فتنه ۹۸، دسیسه های جدید دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی» در مرکز تخصصی فقه و اصول النفیسه اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، نشست سیاسی با موضوع « فتنه 98، دسیسه های جدید دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی» با سخنرانی «ناصر بهرامی» استاد دانشگاه امیر المؤمنین علیه السلام اصفهان و کارشناس سیاسی، با حضور کادر و طلاب در سالن اجتماعات مرکز تخصصی فقه و اصول النفیسه اصفهان برگزار شد.

آقای بهرامی در این نشست که صبح امروز در مرکز تخصصی فقه و اصول النفیسه اصفهان برگزار شد، در به روایت مداد العلماء افضل من دماء الشهداء اشاره کرد و گفت: خون شهید استبداد و استعمار و همچنین پادشاه ظالم را از بین می برد  اما اندیشه و فکر را با خون شهید نمی توان تغییر داد، در مقابل با قلم علما می توان اندیشه را تغییر داد.

وی با استناد به فرمایش مقام معظم رهبری افزود: امروزه مهمترین چالش جامعه بشری، چالش ذهنی – فکری است که این چالش در اثر دانستن بدون بینش ایجاد می شود، که در نتیجه لغزش فکری خیلی بیشتر از لغزش فیزیکی است.

 هادی سیاسی ادامه داد: لغزش فکری با شبهات، شک و تردید شروع می شود و اگر به یقین نرسد، عامل انحراف فرد  و  در نتیجه شخص را از جبهه حق به جبهه باطل می کشاند.  

وی با طرح این سؤال که آیا سال 98 فتنه ای به پا خواهد شد؟ اذعان کرد: واژه فتنه، 45 مرتبه در قرآن به کار رفته است  و آنها در جامعه بشری ادامه پیدا می کند .

بهرامی در ادامه افزود: طبق پروژه 2020 آمریکا، بیان شده هر 10 سال یک فتنه در ایران بر پا خواهد شد و با توجه به وقوع فتنه در سال 88-87 تکرار فتنه پس از آن در سال 98 است که فتنه گرانی درصدد دگرگون کردن انقلاب ها هستند.

هادی سیاسی با استناد به گفته ی خود آمریکایی ها که اذعان می کنند سال 2025 سال افول آمریکا است، گفت: اگر این افول محقق شود دیگر آمریکا ابرقدرت نخواهد بود.

وی، دلار را به عنوان علت های افول برشمرد و گفت: در صورتی که کشور ها طبق پول رایجشان معاملات بین المللی را انجام دهند و اوراق و دلار هایشان را از آمریکا خارج کنند، آمریکا زمین خواهد خورد.

 وی اضافه کرد: دومین عاملی که باعث افول آمریکا می شود، انقلاب اسلامی است، پس برای مقابله با این افول، چالش 98 را راه می اندازند.

بهرامی، نحوه مدیریت این چالش را مثلث سه ضلعی خواند و گفت: یک ضلع این مثلث چالش اقتصادی است که برای اعتماد زدایی از نظام جمهوری اسلامی طرح ریزی کرده اند.

وی ضلع دیگر آن را، اعتبار زدایی با رویکرد فساد برشمرد و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند:« مادر انقلاب، قم است، تز انقلاب، قم است و انتی تز انقلاب نیز قم است هشدار قم در آینده» الآن دختران فاسد را از تهران می آورند و دور حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) می چرخانند تا قبح زدایی کنند.

مدرس دانشگاه، ضلع سوم این مثلث را مشروعیت زدایی از نظام ولایت دانست و گفت: امروزه هجمه های علیه ولی فقیه، بیشتر از هجمه علیه  دیگر مسئولین است.

وی تصریح کرد: برای رسیدن به تمدن نوین باید ابتدا دولت اسلامی شکل بگیرد، سپس جامعه اسلامی شود و بعد از آن به نظام بین الملل دست یافت.

بهرامی، ماهیت فتنه ها را این گونه معرفی کرد: فتنه می آید و می رود و سپس معلوم می شود که فتنه بوده است آمریکائی ها 97 صدای فتنه را در آوردند و باعث تابستان داغ در ایران شدند و در سال 98 آن را اجرا خواهند کرد.

وی، شیوه فتنه را حکمرانی با نرمال سازی خواند و بیان داشت: نرمال هایی از قبیل سند 2030، لایحه « FATF» است، که با پذیرش و اجرا کردن آن ها  از طرف ایران موجب کسب اطلاعات اقتصادی کشورمی شود و دشمن پروژه نفوذ نقشه های خود را عملی  و تحریم را بر ایران افزایش می دهد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha